PIC hex te monteren of hex naar C converter

W

wakaka

Guest
Kan iemand van u te bevelen een aantal software voor het bovenstaande doel?? thanx

MPLAB toont een demontage van een hex-bestanden. Uiteraard hoef je niet op magische wijze krijgt opmerkingen of namen van variabelen.

Download en installeer ICPROG.EXE Laad je HEX bestand klikt u op ICprog Vergadering View. Proost

Voor de 16f reeks PIC IC heb je een software (gratis) picdisasm. Dit is een Windows version.Very gemakkelijk te gebruiken. Kan onmiddellijk opnieuw wordt gecompileerd MPLAB. U kunt zelfs controleren of het programma past in een bepaalde IC, als je niet de exacte ic kennen. Voor 18-serie een DOS-versie beschikbaar is picdis18w. Oshon software PIC18 simulator ide zal ook de demontage (met of zonder opcodes). Alle versies te maken label automatisch. Als je een bedrijf met lijn NOS en opcodes, het bestand te importeren in Excel, laat de twee kolommen die je niet nodig hebt, kopieert u de balans inhoud naar een kladblok, een andere naam als ASM en open in MPLAB. Maar voor eventuele demontage, zoals eerder gezegd door anderen, moet je weten hoe de PIC-functies om alle nuttige asm programma te maken. Als u hierboven niet vinden van de software, maar PM me.

Download en installeer ICPROG.EXE Laad je HEX bestand klikt u op ICprog Vergadering View. Cheers
Ik heb het ICprog programma, maar de programmeur heb ik niet in het drop down menu. Ik heb een OLIMEX programmeur. Elke gedachten?

Ik gebruik AVR USB Programmer voor de ATmega32. Dit is niet in het drop-down lijst in ICPROG.exe
Download en installeer ICPROG.EXE Laad je HEX bestand klikt u op ICprog Vergadering View. Cheers

Ik heb het ICprog programma, maar de programmeur heb ik niet in het drop down menu. Ik heb een OLIMEX programmeur. Alle gedachten
Waarom niet je programmer / debugger te gebruiken om de inhoud van de flitser van het apparaat te lezen in een HEX bestand? De meeste programmeren / debuggen / disassembler hulpprogramma's kan openen of importeren een HEX-bestand.

Ik haalde het hex-bestand. Wil je de C-code terug. Atleast een aantal intelligente tekst.

Nou discompiling terug naar C-code, is waarschijnlijk niet gaat gebeuren. U kunt echter het HEX-bestand uit elkaar te halen in de montage lijst, met behulp van de bovenstaande geupload app, picdisasm_1361.rar. Als u het bestand wilt uploaden, als ik de tijd, ik geef het een schot.

Beste bigdogguru Ik heb een PIC16F877A hex-bestand wil ik om te zetten in geschikte bewerkbare broncode vermelding in C bij voorkeur u kan helpen TKS & RGDS Ongelukkige

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back