PIC 18F4550 programer

E

engesh

Guest
hi all Ik hoop dat er iemand mij kan helpen Ik wil een 18F4550 programer en ik zoeken op google te bouwen en veel dingen die mij un zorgen voor wat ik moet doen ik becuse vindt, wilt m niet hebben vorige knowlge ... . dus als iemand mij kan bieden met eenvoudige schmetic van 18F4550 programmeur of een link pleza ....

zie deze link [url = http://www.mcuhobby.com/articles.php?article_id=7] MCU Hobby - Artikelen: Het bouwen van een PICkit2 kloon [/url] hoop dat het helpt

Hier is een mooie tutorial over hoe te bouwen en gebruik van de MCU Hobby PICkit2: Circuit Serial Programming (ICSP) en bootloaders [/URL] Ook de Explorer 16 heeft een extra 18F4550 die kan worden geprogrammeerd als een PICkit 2, samen met de Explorer 16 Schema, beschikbaar op Microchip website, moet u een aantal waardevolle inzichten. [URL = "http://www.paintyourdragon.com/?p=51 # more-51"] Hacken van de Microchip Explorer 16 Development Board - PICkit 2 onboard [/URL]

hi all ... thanx voor de hulp die ik lees de artiacl en echt is het nuttig en geef me wat informatie over het proces ..... maar sommige foto zoals 18f2550 zijn niet gevonden in mijn huis en het is geen manier om bay het zo als er een meer eenvoudige schakeling ....... en ik het gewoon nodig voor 18F4550 plz en thanx weer

Ik zou niet zweet het vinden van een 18F2550 programmeur u bijvoorbeeld overwegen werkbaar. De code voor een 18F2550 zal lopen met weinig of geen wijziging op een 18F4550. De beide hebben dezelfde hoeveelheid geheugen, flash, ram, etc, het enige verschil is de 18F4550 heeft meer functies, vooral ADC's en het is een 40 pin pakket. Afrekenen deze draad voor PICkit Ideeën, in het bijzonder de Junebug: [URL = "http://www.edaboard.com/thread107049.html"] PICkit 2 "DIY (Do It Yourself) fans [/URL] In het ergste geval heb je tot een input / output naar een andere pin.

U kunt kiezen voor een seriële poort programmeur als een JDM programmer of een USB-gebaseerde programmer, zoals de GTP usb lite, Plus, juni bug of de Pickit 2lite. Alles zal prima werken voor een 18F4550. Iedere programmeur wordt hier besproken in eda tevoren. Gewoon een zoekopdracht. Proost

ok ik zal je vertellen wat i, m understode en yo mij te vertellen of er sprake is van verkeerde 1-firse i moeten JDM en PICkit2 circuit 2-thene te bouwen zal ik de firmware te installeren door jdm (programmeur om een ​​programmeur programma) in PIC18F4550 of 18f2550 iemand becuse is er geen verschil tussen als je sead, en denk dat ik firmware te installeren in PIC18F4550 drie-na dat de PIC18F4550 i plug in PICkit2, en hier is het complet programmeur dat ik zal het automatisch verbinding met de computer via USB thene i can programma elke PIC18 me vertellen uf er wwrong in deze thanx

hi i, m zoeken naar jdm en PICkit2 schmetic, maar er zijn veel van en i, m kan, t beslissen welke dus als iemand zijn sommige schmetic ............... pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaz

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back