PIC 16F72 Op basis Thuis UPS PIC Required Source Code

J

jamil_tech

Guest
Beste vriend, ik heb PIC 16F72 based home UPS PCB. Maar ik moet nu PIC 16F72 microcontroller volledige broncode voor circuit en LCD voor deze Attached Picture circuit. Als iemand zijn haar complete technologie en source code kunt u contact opnemen met mij. Ik zal betalen voor deze. Dankzij Jamil

Beste Jamil sb, hier zijn we de aankoop van compleet print met geprogrammeerde PIC16F72 ic. Dit type van PCBA is uit gekenmerkt als, een-volledige overschakeling systeem met Relays etc, tot stroomuitval en macht restore.which is essentieel voor de UPS te behouden. 2-oscillator uitgang voor half brug FET rijden. 3-cut off opladen als de batterij bereikt zijn max volt (14.4 volt). 4-bij UPS mode lage bat waarschuwings-en uit te schakelen. 5-beveiliging tegen overbelasting, bij UPS mode.to beschermen FET. 6-accu monitor met 5 LED's, tijdens het laden modus worden deze 5 LEDs dezelfde knipperen als je kunt zien in Nokia mobiele phon screen.when rekenen wij nokia mobiele telefoon. als u alleen maar PIC16F72 of volledige PCBA. ik kan sturen. Asif Mohammed Ik heb PIC 16F72 based home UPS PCB. Maar ik moet nu PIC 16F72 microcontroller volledige broncode voor circuit en LCD voor deze Attached Picture circuit. Als iemand zijn haar complete technologie en source code kunt u contact opnemen met mij. Ik zal betalen voor deze. Dankzij Jamil [/quote] [/img] [/code] [/quote]

Ik heb het volste PCB en Ontwerp van 16f72 UPS met hex code. Mijn naam is Aleem u kunt contact met mij opnemen op 9738103133.

Ik heb het volste PCB en Ontwerp van 16f72 UPS met hex code. Mijn naam is Aleem u kunt contact met mij opnemen op 9738103133.
=================================== ===================== Geachte Aleem, Zoals sala mu Alay kum, ik moet PIC 16F72 Op basis Thuis UPS PIC Source Code + PCB met LCD-scherm schema, ik uit Bangladesh , dus hoe kan ik in staat om het te Colect?

Ik probeer te communiceren met u een paar keer eerder. Maar dat mislukte. Zou u plz tel me hoe kan ik poort dit project Dankzij Firoz
Ik heb compleet ontwerp, Neem contact op met harimelath@gmail.com design en technologie zijn HEX of bron dankzij Hari

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back