photogate helpen

R

Rambo

Guest
Ik ben van plan het opzetten van een photogate systeem te werken met mijn paintball pistool.Ik zal met behulp van de photogate te detecteren als er een bal in de zaal aanwezig om hakken te voorkomen.Ik heb al een circuit ontworpen met een 555 timer bij brand het geweer maar ik heb hulp nodig oprichting van de photogate systeem.Ik weet waar om de leiding en de ontvanger needso als jullie weet dat ik kan bijhouden vaststelling van het specifieke model #.Ik heb geen idee hoe het oog systeem draad in mijn circuit veel minder enig idee hoe deze jongens werken.Ik kon het niet vinden enige hulp op webpagina's, zodat elke inzicht zou geweldig zijn.

Ik begrijp heel goed wat je nodig hebt hier, het werken met photogaters is niet erg hard, bent u via infrarood of visuble licht?

Wat ik zou doen ik waarschijnlijk gebruik maken van de foto-ontvanger als een macht suply schakelmodule, ik bedoel als je een bal op te sporen in de kamer je power-up van al de trigger systeem, als je niet detecteren een bal in de kamer kon je de power take off het systeem met behulp van TTL-poorten of misschien een relais, omdat ik geen idee hoe je andere systemen werken i really cant zeggen hoe het te bouwen.

ok ziek geven een beetje meer info over wat ik probeer te bereiken.Ik zal niet via infrarood zichtbaar licht.Ik heb al een werkende schakeling die branden mijn geweer semi-automatisch.wat ik hoop te bereiken met de photogate is om iets te richten, zodat wanneer er een bal komt in de strijd, zal de marker vuur zo lang als de trigger is ingedrukt.Dus het zal zijn soort van automatische maar het zal schieten in een verschillend tempo, afhankelijk van hoe snel de hopper is voeding ballen bij de stuitligging.Ik heb problemen met het uitzoeken hoe de draad dat.Ziek geef een link naar de huidige schema ik al heb gedaan.

http://home.comcast.net/ ~ millersseven/schem2.GIF

Uit de bovenkant van mijn hoofd, zou je er een AND-poort, zodat de ingangen van de EN maken zou de photgate en de andere ingang zou de trigger schakelaar, wanneer beide ingangen "1", de uitgang is "1" Ook vuur en zal de bal met behulp van het systeem dat u al hebt, kun je deze uitgang om de reset-pin van de 555, dus dat als een logische "1" is de AND-poort de 555 begint te werken, als het "0" de 555 zal worden gereset en zal niet vuur.

Hoe ziet het eruit, de spanning diveders zijn om de 5 volt te krijgen moet u een ofr logicl "1", omdat je een 9V voorziening gebruikt, zal helpen om de buffers diveder stabiel mantain, kunt u die niet gebruiken als de huidige en de gate krijgt is klein en ik ben echt niet zeker of de IR-ontvanger is verzadigd als het licht wordt, zul je moeten testen of.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Ik kan mist iets, maar het lijkt wat je hebt niet zou werken.Het laat zien dat als de trigger werden gehouden (voorwaarde 1) en de ontvanger is geblokkeerd (voorwaarde 2) dat de productie zou gaan om de reset die triggers op als 1,5 volt.Dus als beide voorwaarden waar zou zijn, zou er niets gebeuren.Maar zoals ik al zei ik ben waarschijnlijk gewoon ontbrekende somethign.

Laten we deze recensie.

De uitgang van de AND-poort gaat naar het geval wanneer beide inputs waar zijn, trigger indrukken van het pistool zou de ware te krijgen in de tweede ingang van de poort, de IR-sensor is degene die de andere pin, die zou gaan om echte beslist wanneer de kamer wordt geladen en het is klaar om te vuren, als de ontvanger geen licht krijgen is nog gesneden, zodat de uitgang voor de IR-sensor zou worden Vcc dat is een echte niveau betekent dit dat de kamer wordt geladen, dus dit is de voorwaarde om de brand gun, je hebt gelijk, moet de AND-poort niet over de kleine bal in de ingang, is een normaal en poort.

Sorry voor de vergissing.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back