Philips vs TI.

J

jamesyang1209

Guest
Hallo groep,
Voor algemene doeleinden DSP (in video-veld), Philips en TI zijn de leidende onderneming nu.
TI heeft veel van de derde-en vele universitaire gebruik TI DSP de opleiding van hun studenten.U kunt zoeken veel TI betrekking middelen en forums.
Maar, Philips ...lijkt wose.
Wat
is de Philips probleem?

Ik ben met behulp van TI's DSP.
Philips is niet goed op dit gebied.

Ti's dsp afsluit goed, maar zijn niet geschikt voor video-verwerking.Probeer trimedia van Philips.

eric_ec_chen schreef:

Ti's dsp afsluit goed, maar zijn niet geschikt voor video-verwerking.
Probeer trimedia van Philips.

hichen schreef:

Ik ben met behulp van TI's DSP.

Philips is niet goed op dit gebied.

Ik beveel TI's DSP.
Omdat er veel van de ontwikkeling van materialen en vele ingenieurs gebruiken.

loof schreef:

Ik beveel TI's DSP.

Omdat er veel van de ontwikkeling van materialen en vele ingenieurs gebruiken.

jamesyang1209 schreef:

Hallo groep,

Voor algemene doeleinden DSP (in video-veld), Philips en TI zijn de leidende onderneming nu.

TI heeft veel van de derde-en vele universitaire gebruik TI DSP de opleiding van hun studenten.
U kunt zoeken veel TI betrekking middelen en forums.

Maar, Philips ...
lijkt wose.

Wat is de Philips probleem?

Eigenlijk, Philips dsp en ti's zijn niet in dezelfde catalogus.Ti biedt algemene DSP.Het is geschikt voor bijna alle dsp applicaiotns.Philips doet media processor.Het is niet zo flexibel als TI deel, maar het is sterker aan media verwerking.

Ik zou recomentd voor TI-processor voor de snelheid en genereal doel configureerbare architectuur .. gemakkelijke ontwikkeling enz. ...... dan Philips Trimedia.

Analog Devices' Zwartvintonijn wordt gekopieerd als een Media Processor, met goede redenen voor: interfaces geschikt voor het vastleggen van video data van / naar video encoders en decoders, Video ALU, zeer energiezuinig, compiler en RTOS vriendelijk, enz. ..

TI's heeft zijn DM serie (wijzigingen van de C64x-serie voor video bewerking).

En heel belangrijk: beide soorten processors worden wel ondersteund door de fabrikanten en LOTS van 3rd party ontwikkelaars.Philips Trimedia kan worden goed in de media verwerking, maar moeilijk te vinden middelen voor ontwikkelaars.

JaaC

TI is de pionier op het gebied van IC-markt, maar Philips is slim.
bijvoorbeeld, nu de grootste MP3 SOC verkoper is Philips.
Er zijn veel beroemde merk mp3 gebruik philips chipset.
maar TI heeft mp3 verwijzing 5 jaar oud.
Video-markt nog steeds onder de grond, we zien geen grote groei in Taiwan.

Ik denk dat TI is erg gericht op de DSP-markt, maar Philips richten sommige markten, zoals Display, consumentenbeleid, RF ....veel.

Ti is goed op de DSP en geschikt voor de mobiele telefoon spraak / audio verwerking.Philips is sterk in de comsumer elec.en RF-componenten.Twee verschillende halfgeleider fabrikanten.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back