Ph

M

master_picengineer

Guest
Hi all,
Een vriend vroeg me de volgende vraag:
Normaal een Ph D neemt TUSSEN 2 en 4 jaar van studie en onderzoek.Laten we veronderstellen twee vrienden Mike en Boby vers afgestudeerde ingenieurs.Mike vond een baan in een bedrijf en Boby voorkeur voor de uitoefening van zijn studie als een Ph D student (in stage) in hetzelfde bedrijf.Het algemeen tijdens de Ph D periode de Ph D Student is onderbetaald in vergelijking met ingenieurs.Wat zal zijn situatie worden nadat hij zijn doctoraal diploma?
Hoe vergelijk je de vaardigheden TUSSEN Mike (2 - 4 jaar ervaring) en Boby (vers afgestudeerd arts)?

PHD ppl kijken naar problemen, ..

terwijl ingenieur zijn voor het oplossen van de problemen ...

Ik moet zeggen, dat het afhankelijk is van de PhD onderwerp.Als de persoon heeft een PhD in s'thing heet, van een goede uni, die kan worden gebruikt door de industrie, zal ik zeggen de PhD kerel wint, dus zal hij de kwaliteit werk te doen hebben, en hebben meer Salay op lange termijn.Aan de andere kant, als de PhD onderwerp is algemeen, en na het voltooien van het de PhD vent maakt geen gebruik van zijn onderzoek in de industrie, dan is het niet zo goed.Hij zal uiteindelijk doen wat een eenvoudige ingenieur doet, en zal minder verdienen als hij niet zo veel zal worden betaald als een 4 jaar exp persoon.Dan zal ik zeggen een ingenieur wint.
Nou dit is slechts mijn theorie, zou ppl verschillen.Als u pls schrijf
KR
Avi
http://www.vlsiip.com

avimit wrote:

Ik moet zeggen, dat het afhankelijk is van de PhD onderwerp.
Als de persoon heeft een PhD in s'thing heet, van een goede uni, die kan worden gebruikt door de industrie, zal ik zeggen de PhD kerel wint, dus zal hij de kwaliteit werk te doen hebben, en hebben meer Salay op lange termijn.
Aan de andere kant, als de PhD onderwerp is algemeen, en na het voltooien van het de PhD vent maakt geen gebruik van zijn onderzoek in de industrie, dan is het niet zo goed.
Hij zal uiteindelijk doen wat een eenvoudige ingenieur doet, en zal minder verdienen als hij niet zo veel zal worden betaald als een 4 jaar exp persoon.
Dan zal ik zeggen een ingenieur wint.

Nou dit is slechts mijn theorie, zou ppl verschillen.
Als u pls schrijf

KR

Avi

forkschgrad wrote:avimit wrote:

Ik moet zeggen, dat het afhankelijk is van de PhD onderwerp.
Als de persoon heeft een PhD in s'thing heet, van een goede uni, die kan worden gebruikt door de industrie, zal ik zeggen de PhD kerel wint, dus zal hij de kwaliteit werk te doen hebben, en hebben meer Salay op lange termijn.
Aan de andere kant, als de PhD onderwerp is algemeen, en na het voltooien van het de PhD vent maakt geen gebruik van zijn onderzoek in de industrie, dan is het niet zo goed.
Hij zal uiteindelijk doen wat een eenvoudige ingenieur doet, en zal minder verdienen als hij niet zo veel zal worden betaald als een 4 jaar exp persoon.
Dan zal ik zeggen een ingenieur wint.

Nou dit is slechts mijn theorie, zou ppl verschillen.
Als u pls schrijf

KR

Avi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back