PEX met Calibre met ICStation

AA
Ik heb gecontroleerd en het lijkt erop dat deze functie is voor kaliber dat geïntegreerd met Virtuoso
Ik check nu deze functie integratie met ICStation & I'll weer sturen u ISA.
met vriendelijke groet,
RaniaToegevoegd na 5 minuten:AA
Volgens de handleiding ik voor kaliber & ICStation deze functie nog niet ondersteund.
als je iets nodig hebt met betrekking tot mentor tools aarzel niet om te vragen
met vriendelijke groet,
Rania

Ik bedoel dat wanneer ik kaliber PEX parasitaire extractie te doen onder cadans stroom (dat wil zeggen met behulp van virtuoos lay-out editor) Ik kan de extractie kiezen om wat wordt genoemd "kaliber oog", die toen geopend door de schematische redacteur cadans's bevat de hulpmiddelen geplaatst op plaatsen ten opzichte van hun plaatsing in de lay-out, ik moe aan het bekijken met behulp van hetzelfde kaliber te genereren, maar onder mentor stroom (dwz met gebruikmaking van IC-station en Ontwerp architect), maar ik niet hetzelfde kaliber mening te maken en het enige dat ik kon genereren is de normale " Eldo "Spice view (netlist)

Corrigeer me als ik verkeerd ben.
Je hebt een lay-out op Virtuoso & u kaliber gebruikt om parasieten extractie en vervolgens na layout simulatie.
1.Als u wilt posten layout simulatie doen Cadence stroom Stel de output netlist formaat in kaliber als Spectre formaat
2.Als u wilt Mentor stroom uase, zet de uitgang netlist formaat in kaliber als Eldo-formaat
je dan zal hebben kunnen uitgangen, simuleren het dossier afgesloten met *. pex.netlist.dit heeft ook een netlist. omvatten verklaring naar een ander netlist bevatten.
Ik heb ervaring met Mentor stroom dus als je iets nodig hebt in mentor flow, aarzel dan niet om mij vraagt.
Ik hoop dat ik kwam tot het punt
met vriendelijke groet,
Rania
Last edited by rania_hassan op 22 november 2007 14:22, edited 2 times in total

SA
ok, misschien ben ik niet duidelijk genoeg.
Ik ben nu werken onder stroom mentor (volledig stroom: schematische-layout-simulatie) en ik moet parasieten extract in een schematisch vorm (de zogenaamde kaliber view) dit schematisch overzicht hebben de volgende eigenschappen:
1 - apparaten zijn geplaatst in de posities zoals in de lay-out bekijken
2 - alle netten zijn in schematische naam
3 - parasieten worden geplaatst samen in een deel van de schematische
deze visie (kaliber view) is wat ik gebruikt om tijdens het gebruik van kaliber, maar onder cadans, ik moet hetzelfde standpunt te maken, maar onder mentor.

ps Ik wil niet een netlist view (Eldo / spook)
thnx en groet,
Safwat

S

safwatonline

Guest
kunnen we een extract PEX kaliber uitzicht vanaf de extractie (dwz schematische weergave) met behulp van mentor stroom i die wordt gebruikt om te bekijken met behulp van dit kaliber, maar op virtuoze lay-out Cadence editor en het lijkt echt stom als kaliber dit standpunt in cadans stroom kan genereren, maar niet om te doen dus in mentor flow!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back