petrochemische

M

m229

Guest
Hey iedereen;
Ik wil meer weten over de controlesystemen in de petrochemische industrie en wat ze nodig hebben voor de elektronica-apparatuur.
of hoe een elektrische (controle-, elektronica-en controlesystemen) ingenieur kan helpen een petrochemische productie / planten?
bedankt
m229

Nou, als ik weet dat naast de elektronica gebruikt wordt om gegevens, zoals druk en temperatuur, dit zijn de sensoren, ADC, DAC en de schaalvergroting schakelingen, zijn er PLC of microcontrollers te adminiester alle controle in dat soort van de industrie, een echt goede Zo is de controle wordt gebruikt bij de destillatie torens, dit zijn grote torens waar u apart de olie denk ik in de verschillende producten, zoals gas, butaan en de verschillende producten zijn er uit olie.

Controleer op het net voor een aantal van dit soort controle, u kunt een heleboel technieken hier,
net als fuzzy onder andere kijken uit over de netto voor dit onderwerp,
ik ben er zeker van dat u een aantal goede links.

Petrochemische?In een fabriek of Uit / Aan de wal?
Voornaam:
Maak u vertrouwd met de beveiligingsbeperkingen en wetten, alles over explosieveilige techniek.
Ten tweede:
Opnieuw beginnen

Ten derde:
Alles achter de ex-proof belemmeringen is standaard automatisering,
althans de meeste van hen.Soms heb je te maken hebben met bijzondere behoeften, zoals beeldschermen worden gebruikt buiten (leesbaar door zonlicht, operationele temperatuur min en max!) En zo verder.

We hebben de grootste problemen of moet ik zeggen problemen met elektronica in ex-proof behuizingen met direct zonlicht op, kun je zeer hoge temperaturen in een dergelijk vak,
met name op de evenaar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back