Personalized Print fabricage

E

emavil

Guest
Hi guys

Ik heb een probleem met betrekking tot de productie van PCB's in volume, laten we zeggen 15 st.

Ik probeerde Photosensitized PCB's, maar erg duur voor een groot aantal van PCB's

het minste wat ik probeerde was de Zeefdruk proces.Het is goedkoper.Ik ging naar een vriend die goed is in zeefdruk voor T-shirts, stickers zeer goed, enz. Het resultaat was.

Mijn enige probleem is wanneer ik etch de PCB's, de Venyl verf instabiel wordt en langzaam fragmenten van de lay-out zijn blootgesteld aan ijzerchloride, langzaam vernietigen van de hele lay-out.

kunt u me helpen met mijn probleem.

Probeer volgende link
h ** p: / / www.edaboard.com/ftopic164174.html
anders proberen gemakkelijk PCB website.

Ik gebruikte voor het screenen van mijn zijde PCB's met succes een lange tijd geleden.
U moet waterdicht inkt dwz "email" verf die je kunt kopen in echt kleine hobby blikjes en dan experimenteren met de verdunning en screening met verschillende soepele stoffen en technieken, en het is traag drogen.

Natuurlijk is het scherm materiaal moet ook OK voor het gebruik van deze dunner.Het moet een in water oplosbare scherm en niet oplosbare koolwaterstoffen, die waarschijnlijk is het tegenovergestelde van wat je vriend is gebruikt.
Een beetje slordig om schoon te maken, maar voor werk dat is niet te fijn de schermen kan worden hergebruikt nogal een paar keer.
Als je kunt krijgen van het proces recht gaat het om de minst dure manier om het aantal borden u op zoek bent om te produceren.

Heeft u geprobeerd met behulp van fotopapier en laser printer.Het mag niet voor massaproductie, maar het is meer stabiel te gebruiken dan zeefdruk.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back