perl script

S

selvaraja

Guest
Hai Guys

Heeft iemand weet hoe perl script wite .... hoe kom ik over het .... geen beste en gemakkelijk te boeken handleidingen ... ... dus begrijpen op

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=66591&highlight=perl book

Probeer deze website

http://iis1.cps.unizar.es/Oreilly/perl/

leren perl.

hoi,
kan iemand uploaden een zachte kopie van Mastering perl / TK van O'Reilly ..

bedankt

jigjack wrote:

hoi,

kan iemand uploaden een zachte kopie van Mastering perl / TK van O'Reilly ..bedankt

hier is een doc over perl
leren en plezier hebben
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Probeer dit perl in 20 dagen

Probeer dit, perl kookboek

Ik wilde weten of er monsters van perl script die relevant zijn voor de toegang tot en simuleren van circuits in cadans?
bedankt.
Srivats

Perl is nuttig voor analoog ontwerp?Zou iemand voorbeelden geven van het gebruik van Perl?

Ik kan niet raden wat Perl wordt gebruikt voor in analoog ontwerp.

Humungus wrote:

Perl is nuttig voor analoog ontwerp?
Kan iemand voorbeelden geven van het gebruik van Perl?Ik kan niet raden wat Perl wordt gebruikt voor in analoog ontwerp.

Great!

Maar, zoals ik weet niets over Perl, ik kan niet raden wat het programma doet.

Ik vraag iedereen om wat Perl scrpting uitleggen wordt gebruikt voor de analoge en digitale vormgeving stromen.Ik vraag niemand te geven voorbeeld codes.

Hey Jimjim,

Kun je lezen?Ik ben niet iemand vragen aan mij Perl te leren.Ik ben gewoon vragen wat Perl is nuttig voor.

JimJim, dank u voor uw deelname, maar stoppen detachering domme antwoorden zonder de tijd om te lezen wat mensen vragen.

Neem iemand anders, waarom een analoge ontwerper Perl moeten leren.Gelieve verduidelijken met voorbeelden.

Humungus wrote:

Hey Jimjim,Kun je lezen?
Ik ben niet iemand vragen aan mij Perl te leren.
Ik ben gewoon vragen wat Perl is nuttig voor.JimJim, dank u voor uw deelname, maar stoppen detachering domme antwoorden zonder de tijd om te lezen wat mensen vragen.Neem iemand anders, waarom een analoge ontwerper Perl moeten leren.
Gelieve verduidelijken met voorbeelden.

Hi JiJim,

Dat is het antwoord dat ik zocht ;-)

Bedankt nu voor uw antwoord.

Weet u elke verwijzing neer om perl mager met voorbeelden een ontwerper kan gezicht.Anyway, ik zal beginnen met de basis Perl documenten.

Ik krijg je in contact als ik een vraag heb.

Zie je nog wel

Humungus wrote:

Hi JiJim,Dat is het antwoord dat ik zocht ;-)Bedankt nu voor uw antwoord.Weet u elke verwijzing neer om perl mager met voorbeelden een ontwerper kan gezicht.
Anyway, ik zal beginnen met de basis Perl documenten.Ik krijg je in contact als ik een vraag heb.Zie je nog wel

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back