perl in VLSI ....................

G

Guru59

Guest
hallo iedereen

Ik werd gevraagd in een interview ABT PERL ....

Ik ben eigenlijk een elektronica-afgestudeerde op zoek naar kansen in VLSI

Wat is het voornaamste gebruik van Perl in VLSI ................

Als iemand beschikt over een dergelijke documenten zou het zeer voordelig als je post-it ... of anders atleast iemand plz zeggen waar kan ik dergelijke informatie te krijgen PERL ABT in VLSI ..........

Perl is een scrpting langauge en normaliter worden gebruikt om taken te automatiseren.
Dus om u uitvoeren VLSI-tools of testbank levensmiddelen in plaats van het doen van dingen handmatig schrijven van een script voor runing de taak.

kunt u meer specifieke ...

in die zin heb je enig materiaal realting of het schrijven van Perl scrips voor VLSI ............

Hai Guru ..........

In principe wordt gebruikt PERL script voor de commando-opdrachten in Tools ..............

Als u wilt gaan voor uitvoeren van scripts in Perl zoeken naar boeken over Perl hier in de ....

Good Luck ..................

Guru59 schreef:

hallo iedereenIk werd gevraagd in een interview ABT PERL ....Ik ben eigenlijk een elektronica-afgestudeerde op zoek naar kansen in VLSIWat is het voornaamste gebruik van Perl in VLSI ................Als iemand beschikt over een dergelijke documenten zou het zeer voordelig als je post-it ... of anders atleast iemand plz zeggen waar kan ik dergelijke informatie te krijgen in de ABT PERL VLSI ..........

Guru59 schreef:

kunt u meer specifieke ...in die zin heb je enig materiaal realting of het schrijven van Perl scrips voor VLSI ............

u weet, perl is goed voor tekstverwerking.ja, het is zeer nuttig voor de automatische generatie van codes, of in scripting in verificatie.

ya ...Perl is zeer nuttig in VLSI ...

maar naar mijn mening ...interview voor VLSI post gewoon eisen dat u van te weten, als Perl wordt gebruikt voor automatisering ..

normaal zullen ze u vragen op zowel transistor-niveau en logisch niveau ontwerpen ...Ik denk dat u moet zich richten op deze plaats van de scripting ...

sp

Hoi,

hier is een uitgewerkt antwoord -

1.In scholen en collega's, het VLSI-instrumenten die gebruikt worden zijn over het algemeen GUI gebaseerd.U hoeft het ontwerp, compileren, simulatie enz. met de hulp og GUI.

2.In de praktijk, in bedrijven die jongens de voorkeur aan instrumenten gebruiken command line intarface van de VLSI.Ze creëren scripts om commando noemen deze in een sequentie.Nu met het oog op automatisering toe te voegen hoe meer ze geven comman line opties om dergelijke scripts.

3.PERL is een van de talen die kunnen worden gebruikt om dergelijke scripts te maken.

4.Perl kan ook worden gebruikt om programma's de status controleren van de door het vergelijken van resultaten met godlen huidige resultaten.

5.PERL wordt ook gebruikt om bepaalde scripts te creëren conversie.bijvoorbeeld uw VHDL-code is het lezen van een tekst bestand.Nu, als het formaat van gegevens met andere is dat wat de VHDL-code exepcts.Dan kunt u krat een perl-script om te zetten u de gegevens in om de vereiste formatted tekst bestand.

In mijn opiniun een zeer kleine set van perl taal wordt gebruikt voor VLSI.

hoop dat dit zal helpen.

Beste geluk,

Ramchandra

Hallo Guru59,

Het beheersen van Perl, volg deze stappen en in shaa Allah zal u professionele Perl;

- Haal de broncode van Perl van www.perl.com (indien u werkt onder Unix, was waarschijnlijk de meeste vind je hem al geïnstalleerd)

- Begin met een snelle Perl tutorial naar het overzicht houden rekening met een (een diepe overzicht) ..dit is een groet keuze: www.comp.leeds.ac.uk / nik / start.html

- Dan lees verder klein boekje in Perl te krijgen dieper in ..Ik stel voor: "Perl in Notendop"

- Probeer enkele Perl probleem op te lossen praktische problemen, een goede zijn gemaakt in de: "Perl Quiz van de week" prachtige site hier: perl.plover.com / qotw

Dit is genoeg, na het werk u meedoen, zul je meer specifieke dingen die de praktijk, en kan verwijzing nodig om te refere als dat nodig is ..zoals: "Programming Perl", Larry Wall, Tom Christiansen & Randal Schwartz.(De kameel boek.)

Ik hoop dat het helpt je ...

Met vriendelijke groet,
Ahmad,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back