PCMCIA-interface voor PXA250

F

frantak

Guest
Hallo,
we zijn het ontwerpen van een PCMCIA-interface voor PXA250 zonder gebruik te maken van companion chip SA1111.Ons idee is gebruik te maken van CPLD Xilinx Cool Runner II (XC2C256) en schrijf de VHDL-code.Ik zou willen vragen als iemand heeft enige ervaring of een aanbeveling.Bedankt.

Hello;

Ik ben te werken aan een nieuwe XScale ontwikkel platform dat centrum rond de PXA250 processor.Ik
ben eigenlijk probeert te bout van een Compact Flash-sleuf als True IDE of ATA-apparaat voor massa strorage opties.Ik ben van plan om een Coolrunner CPLD om de benodigde buffering en lijm nodig logica.Maar ik heb niet veel ervaring heb met Xilinx FPGA's en CPLD's, maar ik
ben bereid om te helpen zoveel ik kan, wanneer op zijn beurt je misschien kunnen helpen me.
Maar we hebben wel een PCMCIA-oplossing, waarbij alle controle-en lijm logica verblijft in een SpartanXL FPGA en het rechtstreeks interfaces naar de PXA250 processor met I / O-registers.

Ik
ben niet zeker hoeveel hulp die ik kan, maar ik
zal zo veel als ik kan ...

Bedankt

tjendon74

hi, frantak
heb je echt nodig een CPLD buffer?
Wat wilt u verbinding maakt via PCMCIA?
Bijvoorbeeld voor het aansluiten op de Ethernet chip SMSC91c111 hoeft u alleen maar PSCTSEL, PIOR, IOWR en interrupt-signalen zonder buffers.met vriendelijke groet
vladz

We hebben momenteel een PCMCIA-sleuf voor I / O (voor soortgelijke 802,11 PCMCIA-radio), waarin de CPU-interfaces op een FPGA die de I / O-registers en logica aan de PCMCIA-sleuf.