PCMCIA-interface voor PXA250

F

frantak

Guest
Hallo,
we zijn het ontwerpen van een PCMCIA-interface voor PXA250 zonder gebruik te maken van companion chip SA1111.Ons idee is gebruik te maken van CPLD Xilinx Cool Runner II (XC2C256) en schrijf de VHDL-code.Ik zou willen vragen als iemand heeft enige ervaring of een aanbeveling.Bedankt.

Hello;

Ik ben te werken aan een nieuwe XScale ontwikkel platform dat centrum rond de PXA250 processor.Ik
ben eigenlijk probeert te bout van een Compact Flash-sleuf als True IDE of ATA-apparaat voor massa strorage opties.Ik ben van plan om een Coolrunner CPLD om de benodigde buffering en lijm nodig logica.Maar ik heb niet veel ervaring heb met Xilinx FPGA's en CPLD's, maar ik
ben bereid om te helpen zoveel ik kan, wanneer op zijn beurt je misschien kunnen helpen me.
Maar we hebben wel een PCMCIA-oplossing, waarbij alle controle-en lijm logica verblijft in een SpartanXL FPGA en het rechtstreeks interfaces naar de PXA250 processor met I / O-registers.

Ik
ben niet zeker hoeveel hulp die ik kan, maar ik
zal zo veel als ik kan ...

Bedankt

tjendon74

hi, frantak
heb je echt nodig een CPLD buffer?
Wat wilt u verbinding maakt via PCMCIA?
Bijvoorbeeld voor het aansluiten op de Ethernet chip SMSC91c111 hoeft u alleen maar PSCTSEL, PIOR, IOWR en interrupt-signalen zonder buffers.met vriendelijke groet
vladz

We hebben momenteel een PCMCIA-sleuf voor I / O (voor soortgelijke 802,11 PCMCIA-radio), waarin de CPU-interfaces op een FPGA die de I / O-registers en logica aan de PCMCIA-sleuf.
Ja ik probeer op te nemen die nodig zijn bufferend w / controle lijm in een deel.Dit zal een ware massa opslag schijf gecontroleerd door het adres decoderen en lees / schrijf transacties alleen voor de CPU-geheugen-interface.We zullen meerdere I / O-apparaten op de CPU-adres en gegevens bus.Voor de uitvoering van het Compact Flash-to-ATA-interface gebruiken we de compacte flitser controle signalen uit de PXA250.Ik moet het adres en gegevens van buffers, met het oog op de contol leest / schrijven richting tijdens ATA file transfers.De meeste compact flash-to-ATA verwijzing deisgns of
Toep.downloads merkt op dat I've come across hebben gebruikt adres en gegevens buffers met de nodige controle lijm logica

Gewoon door het toeval, we zijn ook het aansluiten van de SMSC LAN91C111 ethernet controller ook.

Als u wilt, kan ik u een eenvoudig systeem blokschema dat kan worden van sommige helpen ...

Bedankt

Tjendon74

hallo, tjendon74.Ik ga voor het bouwen van een platform met een PCMCIA-interface aan boord.Maar CPU heeft geen PCMCIA-controller, dus heb ik het vinden van een PCMCIA-chip of gebruik maken van een CPLD / FPGA chip.Kunt u mij wat advies welke is de beste oplossing?

U zei dat u een systeem blokschema.Wilt u mij via e-mail?

Mijn email adres: mythoron (at) citiz.net

Hoi.Kunt u kijken op:
h ** p: / / www.opencores.org/projects/
Kan u helpen.

Met vriendelijke groet.

Probeer linkup Systems PCCARD / CompactFlash-interface voor SA-1100
in iPAQ prima werken.

frantak,

Bent u bezig met een nieuw ontwerp, Ik denk dat u moet proberen gebruik te maken van de P
XA255 plaats van PXA250 is niet aanbevolen voor het nieuwe ontwerp.De PXA255 heeft vele errata en macht besparingen correcties over de PXA250 alleen in geval u niet op de hoogte waren.Het
is dezelfde chip / voetafdruk / etc, maar met veel goede fixes.

Ik heb een CF-interface ondersteunt 2 CF slots met een SA1110 StrongARM (het
is de lijm logica van de ontwikkelaars handleiding principe) en de interface lijkt hetzelfde te zijn voor de PXA250/255 dus als u advies nodig gewoon vragen.Wij hebben TrueIDE-modus, maar nooit echt getest.

- Bryan

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back