PCB's in golf trolley

G

gco

Guest
De PCB's op mijn golf trolley lijkt te hebben een kantel schakelaar ingebed in de relais die de power output aan de motoren.Het getal op het relais wordt SLB-12VDC-SL-C SONGLE 14VDC NO40A NC30A.Er zijn vier relais op de print.Ik wil ze vervangen met gewone relais zoals momenteel de wagen stopt telkens zij krijgt een hobbel.Ik wil zowel de bypass relais of vervang ze niet kantelen relais.
Helaas heb ik de PCB naar een vriend en hij gesneden draden op en teruggekeerd, maar dat via de switch en de snelheid van de controle op de handgreep van de trolley.Ik kan gemakkelijk resolder de draden correct weer als ik het nodig is.

Dank u voor alle hulp is zeer gewaardeerd.Ik ben op mijn WITS einde.GC [/ img]
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Ter vervanging van het relais moet je relais dat zal voldoen aan:

- Dezelfde spanning voor de actuator spoel als de huidige relais, in uw geval lijkt te zijn 12 volt.
- Dezelfde of hogere spanning /
stroom beoordelingen over de contacten, uw huidige lijkt 14V 40 A.
- Het zelfde type SPDT, DPDT, enz.
- De dezelfde pin configuratie.

Ik heb nog steeds niet in staat geweest om deze PCB werken.Als er iemand die er bereid om een vervanger voor betalen laat het me weten.Bedankt!

Heeft u het probleem op te lossen.
Het klinkt precies als de mijne.Mijn buggy heeft 2 motoren en 4 relais precies zoals u hebt beschreven.
Een motor nog werkt als het wordt een spanning, maar de tweede ontvangt geen spanning op alle.

Ik helemaal niets over de elektronica, maar kunnen gebruik maken van een multimeter.
Een paar van de relais levert geen spanning.

Wat is de oorzaak van dat denk je?
Wat zijn kantel-relais?Vindt u dat ze gevoelig zijn voor kantelen?Mijn buggy begon te spelen nadat u over ruw terrein en ik verondersteld iets kunnen hebben van streek los en kortgesloten.

Elke suggestie van harte welkom.
Moet ik vervang gewoon de combinatie van defecte relais?

Dank bij voorbaat.

Nee ik heb niet kunnen herstellen van de PCB's.Op dit moment ben ik bereid te betalen iemand te ontwerpen
en bouwen van een nieuwe PCB's voor mij.Ik weet heel weinig over elektronica, hoewel ik kan solderen en een multimeter.Ik heb contact opgenomen met diverse leveranciers van caddy spares maar omdat er twee motoren op de caddy dit een probleem vormt.

All the best
PC

Misschien krijgen we samen een oplossing!

Kantel schakelaar in relais?i
don't think so, relayz r zoekt gewone, tilt sensor moet een plaats op het circuit, schud het circuit U hoort het geluid van een rijdende metalen bal, vinden de sensor & verwijderen of de korte draden (it looks like een metalen Diode)

Bedankt voor dat ik de PCB's een goede scheren en kijken of ik hoor niets.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back