PCB Stencil Gegevens

K

khanna_gunjan

Guest
Hallo iedereen,

Ik wil om de stencil gegevens voor de productie doel, laat het me wat is de beste manier om de gegevens en hoe kan ik panelise de planken en genereren afmetingen voor de PCB.

Ook ik moet weten hoe kan ik knw Wat is het aantal pads op de bovenste laag.Ik gebruik P * otel.

enige hulp zou geweldig zijn.

Thanks in advance

Ze heten niet stencils, ze heten photoplots.De photoplot wordt gebruikt om bloot lichtgevoelige chemicaliën toegepast op de koper, zodat de raad kan worden geëtst.Photoplots worden geproduceerd uit bestanden genaamd "Gerber" bestanden.

P * otel automatisch produceren Gerber bestanden.De specifieke procedure hangt af van welke versie van de software die u gebruikt.Als u ons vertellen welke versie je hebt, ik kan u vertellen welke stappen te nemen.

Afmetingen van het bord moet worden geplaatst op een mechanische laag.Nogmaals, P * otel heeft geautomatiseerde hulpmiddelen waarmee u kunt doen.Echter, u moet de afmetingen net zoals je zou met behulp van een CAD-programma.

Panelizing de raad kan worden gedaan in een CAM-editor of met een bord array in de nieuwere versies van P * otel.Nogmaals, ik zou moeten weten welke versie van de software die u gebruikt.

Het aantal pads op de plank is een van de uitgangen beschikbaar in de raad verslag.Kijk in de "Rapporten" menu voor de optie.

Stencils zijn dezelfde als de laagmasker.Toen heb ik sjablonen gemaakt, ik heb net de uitgang laagmaskers Gerber bestanden waar oppervlak monteren componenten.Bedrijven nemen deze en laser boor de stencils, zonder enige andere informatie (althans voor mij toch).

Als u wilt panelize uw ontwerp moet u weten wat de maximale grootte is toegestaan voor uw stencil en gebruik vervolgens een aantal richtlijnen die door anderen te doen in P * otel.Ik heb niet gebruikt dat software veel.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back