N
nkinar
Guest
Toen ik EAGLE CAD-software wordt gebruikt voor het opmaken van de meeste van mijn PCB's, ik herinner me dat Beta Layout (PCB-POOL) een Design Rule Check (DRC) bestand dat gemakkelijk kan worden geladen in de raad van bestuur bestand op te nemen. Is er een soortgelijke manier van het opzetten van het ontwerp regel check-in Altium Designer? Kan het ontwerp regels worden uitgevoerd uit een print-bestand en importeren in een andere PCB-bestand? (Ik moet een aantal PCB's met behulp van de PCB-POOL dienst te produceren, deze PCB's hebben twee, vier en zes lagen.) Ik ben geïnteresseerd in waar design regels moeten worden opgezet in Altium Designer met succes PCB's te produceren met PCB-POOL. Er zijn nogal wat vermeld ontwerpregels, en ik ben niet zeker of ze allemaal even belangrijk zijn. Heeft iemand gebruikt Altium Designer om met succes te produceren PCB's die kunnen worden vervaardigd door PCB-POOL? Welke regels heb je moeten instellen, en wat zijn de min / max beperkingen? Zijn er addertjes onder het gras die ik moet weten voordat het indienen van mijn ontwerp?