PCB-kwestie: "Geen PCB document is currentlyopen"

K

KP

Guest
Hi all PCB deskundigen,

Ik gebruik momenteel Protel 99Se version.I proberen om een pcb document te openen
en opent met deze dialoog: "Geen PCB document is currentlyopen".
Ik kan niet lag een enkele track op de PCB.Could iemand mij vertellen wat er mis?

Groeten
KP

Deze fout komt meestal omdat de PCB en / of documenten die Afdrukvoorbeeld Design Explorer probeert automatisch weer werden niet opgeslagen na het ontstaan of ingevoerd - dit omvat PCB documenten die zijn gemaakt door een aanpassing van PCB's uit een schematische of project.Tegelijkertijd, Print Preview pogingen om het afdrukvoorbeeld document aan de PCB van de PCB-document dat niet is opgeslagen herbouwen.In uw geval heeft het geen voorwerpen geplaatst op de print.

Wanneer u het ontwerp-database te sluiten, als je niet de PCB-en Afdrukvoorbeeld documenten voor de eerste keer opslaat, zal het ontwerp database niet erkennen dat de documenten aanwezig zijn in de database.

Druk gewoon op 'OK' om de foutmeldingen en werken met het ontwerp database zoals gewoonlijk.Bij het verlaten van het ontwerp-database, de bestanden goed - of tenminste handmatig dicht zodat ze niet automatisch zal worden heropend.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back