PCB Coating

J

JJFORTY

Guest
Hi, Guys

Ik ben op zoek naar professionele zoek planken te maken door toepassing van PCB Coating.Is er iemand die weet waar om de chemische stoffen om dit te verwezenlijken?

Ik ben na de groene spul op de planken.geen plating of lak

elke goede gidsen, tutorials daar?Dank aan allen die beantwoorden ..

De "groene spul" op een professionele circuit board is ofwel LPI (vloeibaar photoimagable masker) of droge film masker.Beiden zijn dan de capaciteit van een home-gebruiker toe te passen en instellen.Ze zijn hars gebaseerde materialen bestemd om weerstand te bieden soldeer en oplosmiddelen.

LPI wordt toegepast door middel van een zeefdruk masker en set met warmte, droge flim wordt toegepast met behulp van een vacuüm tafel en set met warmte.Er is nergens kon je een kleine hoeveelheid kopen om gebruik thuis, en als je deed - u niet in staat zou zijn om met succes een van beide van toepassing.

Als een huis boord maker, bent u vast aan spuiten in de laquers.

Oh ik zie.

er dan geen geluk.

Sorry, ik kwam enkel over dit product ..Ik wil uw mening.http://www.mgchemicals.com/products/422a.html

Thanks again

Dit product is een conforme coating, niet een soldeer masker (de groene laag op een board).Het helpt om de raad tegen de gevaren voor het milieu te beschermen zodra deze is samengesteld.

Hoop dat dit helpt ...

voor mij, ik laat de fotolak jas aan (groen) en spuit een laag laque op.Mooie afwerking

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back