R
runner100
Guest
Met dank aan "nukhung" voor het plaatsen van de Pcb boormachine articales. Ook ik zou deze machine te bouwen, maar alleen als ik kon Verzamelen / bouwen de meeste van de exspensive items zelf. (De verzendkosten etc naar Canada zou me vermoorden) Als iemand heeft of weet waar het vinden van de volgende bevalt laat het me weten:-Alle nieuwere herziene Duitse website info vertaald naar het Engels. -De volledige software (niet de test software) genoemd Tanbo DRIVE1.1-(niet beschikbaar om te downloaden). De machine is nutteloos met uit deze software. Ik zou dan moeten het onmogelijke om items op te bouwen te kopen. IE de 200:1 stepper tandwielkasten en de speciale tandwielaandrijving Assy, plus de verticale boor na assemblys. Dan zou ik bouw al het andere uit aluminium (klinknagels NO GLUE). Ik zou ook mijn eigen systeem PCboard en programmeer de PIC IC en PLD als iemand anders is gebouwd of is van plan om bouwt deze machine laat het me weten, vooral als u woont in Canada. Als ik ook kan helpen, zal l elk geval proberen ik kan. Zorg runner100