pcb boormachine bouwprodukten

R

runner100

Guest
Met dank aan "nukhung" voor het plaatsen van de Pcb boormachine articales. Ook ik zou deze machine te bouwen, maar alleen als ik kon Verzamelen / bouwen de meeste van de exspensive items zelf. (De verzendkosten etc naar Canada zou me vermoorden) Als iemand heeft of weet waar het vinden van de volgende bevalt laat het me weten:-Alle nieuwere herziene Duitse website info vertaald naar het Engels. -De volledige software (niet de test software) genoemd Tanbo DRIVE1.1-(niet beschikbaar om te downloaden). De machine is nutteloos met uit deze software. Ik zou dan moeten het onmogelijke om items op te bouwen te kopen. IE de 200:1 stepper tandwielkasten en de speciale tandwielaandrijving Assy, plus de verticale boor na assemblys. Dan zou ik bouw al het andere uit aluminium (klinknagels NO GLUE). Ik zou ook mijn eigen systeem PCboard en programmeer de PIC IC en PLD als iemand anders is gebouwd of is van plan om bouwt deze machine laat het me weten, vooral als u woont in Canada. Als ik ook kan helpen, zal l elk geval proberen ik kan. Zorg runner100

Hallo, ik kan niet vinden de links ik van plan om te sturen, maar hier zijn een pagina meestal met herbouwd plotters en stappenmotor-toepassingen. Op de pagina zijn er ook links naar de Elektor-project en een aantal boormachines. Ik heb ook een link naar een Radix, die Manuf. de boor. Ik weet niet wat er eerder geplaatst, maar ik hoop dat ik anderen niet berichten herhalen. Probeer een post te doen in het forum (luberth) en kijk of iedereen kan 123.luberth.com/plotter/plotter.htm 123.radixgmbh.de / Veel succes helpen

Ik denk ook dat dit project te doen en ik denk dat zijn een paar manieren om de speciale dingen te voorkomen. Ik denk dat dat mogelijk is om gebruik maken van eenvoudige schroef-bak mechanisme makkelijk vinden op alle auto-DC-motoren in plaats van de versnellingen beschreven in de kranten. U kunt ook gebruik maken van DC-motoren in plaats van stepmotors als u een incrementele encoder gebruiken voor positiebepaling. Zo alle mechanische positionering fouten worden voorkomen. Een incrementele encoder met 10.000 stappen per omwenteling is het ok (maar ook erg duur denk ik: ().

Ik heb geprobeerd om radixgmbh.de contacteren voor meer informatie, maar geen nog antwoorden. In een week: (overeenkomend met - ziet eruit als een echt cool project.

Ik heb ook geprobeerd om unsucessfully contact met hen opnemen. Ze lijken niet erg geïnteresseerd in het maken van een verkoop. : (Nick C.

Ik cant Ofwel krijg kraakpand van hen. Lijkt erop dat ze willen alleen maar tegemoet te komen aan hun eigen soort. Dus dont beginnen met dit ding op te bouwen als het lijkt meer en meer op onzin.

Het bijgevoegde bestand documenteert een redelijk goed PCB boortafel gebouwd in een school voor minder dan $ 250. De onderdelen zijn alle gangbare, en veel kan worden verkregen bij de industriële overschotten via het internet.

Ik denk dat de jongens bij de Radix Pcbdrill machine site moet worden het samenstellen van een nieuw en verbeterd ontwerp of anders de site van eigenaar te veranderen. In anycase iemand moet hebben gekocht en bouwde deze machine. Als we gewoon dat iemand om deze berichten te lezen, ik wed dat ze ons zouden helpen. Thanx voor de andere CNC / boormachine links. De Minirobo ziet er goed uit, maar de CNC-software is een slechte plus moet je een speciale controller kaart te kopen om het te gebruiken. Maar deze jongens site is de moeite waard te kijken naar. De Pcb boortafel pdf artikel is ook de moeite waard te kijken naar. Maar ik zal niet in staat om dit project te bouwen als er geen constructie details voor de werkelijke boor machine en geen controle software. Met de Pic micro hex-bestand zou ook nuttig zijn als het typen in alles wat C code zou een echte pijn. Thanx weer jongens Hopelijk heeft de software voor de Radix Pcbdrill en zal in staat zijn om ons allen te voorzien van de constructiedetails runner100

Thanx voor de zeer goede site. Alles is ter beschikking gesteld, die maakt het gemakkelijk om te bouwen deze machine. Kunt u mij vertellen of de ateml Bascom basiscode kan eenvoudig worden omgezet in picbasic Pro-code? Ik zou liever niet naar een andere micro-programmeur bouwen. Ook heeft u gebruikt uw machine Dril PCB's en zo ja kan je me vertellen over de voor-en nadelen / beperkingen van uw machibe, CNC-software en de elektronica die voor dit project. Thanx runner100

Hallo runner100, dat doe ik nu niet veel over de atmel code Ik heb een vriend hoe is tijdens het programmeren voor mij, maar ik heb aske hem abutet en hij Wil terug met wat info. De boormachine die ik heb gemaakt is een kopie van de Minirobo, en ik doe print boren en frezen van printplaten zonder eny problemen. http://www.super-tech.com/root/MiniRoboIII/pix.asp Met vriendelijke groet PicBlaster

Welke maat tracks en speling ben je in staat om te verkrijgen met die machine?

Gelieve ben ik begonnen aan de Tanbo PCB boor machine te bouwen. Als iemand de gegevens op de tandwielkasten gebruikt met de Radix Tanbo Pcb boormachine kon je laat het me weten ook. Ook als je weet waar ik de Tanbo Drive software te vinden ik zou het waarderen het echt. PS een heel grote dank aan RUNNER100 voor al uw postings! ! !

Heeft iemand anders tegenkomen goede plannen voor het bouwen van een kwaliteit CNC soort PCB boormachine. Of heeft iemand geen vooruitgang geboekt de bouw van de Tanbo PCB boormachine? PIC microcontroller ontwerpen zijn welkom. Rgds challenger

ik ben ook bezig met een PCB boor / graveur / plotter te bouwen, maar met behulp van een 89c51 en een aantal steppers. zal iemand mij helpen dat het maken van een 89c51 te sluiten op een pc met RS232-verbinding, zodat het een HPGL bestand recive.

Ik wil vragen of welke software programma zal ik gebruiken voor dit soort machine ... Zou het beter zijn als ontwerp ik mijn eigen een of moet ik gewoon ophalen ergens ... Ik ben eigenlijk bezig met een project studie over geautomatiseerde PCB boormachine. Ik ben een afgestudeerd Mechatronics Engineering student hier in de Filippijnen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back