R
rajo
Guest
Hello! RF is niet echt mijn terrein od expertise, maar ik hoopte niet dat veel problemen geconfronteerd. Ik ben het ontwerpen van een 433MHz short range radio link, en ik zou graag een geïntegreerde PCB antenne gebruiken. Ik vond een paar algemene strekking nota's over het net, maar ik don niet weten hoe de afmetingen te bepalen voor een bepaalde antenne te krijgen en patroon. Ik heb niet gezien waar dan ook. Ja, ik weet dat zijn slechts ruwe schattingen, maar ik moet nog wat begeleiding, een plek om te beginnen en een richting om dingen te veranderen als er iets gaat slecht. Ik wil graag specificallu maken gebruik van een structuur zag ik wordt opgeroepen een raamantenne, waar alle componenten in het midden van de PCB, antenne het maken van een rand eromheen. Maar, geen berekeningen vond ik ... Kan iemand me wijzen naar een geschikte handboek of ontwerp gids? Ik controleerde het grootste deel van de daarmee verband houdende berichten op het forum. Of ik iets gemist of er is niet wat ik echt nodig Veel helpt bij voorbaat [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 15 minuten: [/color] [/size] Ik heb zojuist gezien dat ik op een manier die gemist het forum. Is het mogelijk voor een beheerder om de topi's te verplaatsen naar passend, antenne, forum? Zonder een shitlisting, hoop ik