PCB Afbeelding Gerber?

• Thread starter XtremeTuningSolutions
  • Start date
X

XtremeTuningSolutions

Guest
Hallo ik heb een gescand beeld van een PCB die ik nodig voor een Gerber bestand uit te pakken.De gescande afbeelding is 12 Megapixel op een resolutie van 1200 dpi.Er is een boven-en onderzijde van de print.Ik zou betalen voor iemand die aan het werk te doen?Paypal transfer.Ik heb twee foto's geüpload.Ik wil een professionele manier.Neem contact met mij op XTS (at) engineer.com Thank You
Last edited by XtremeTuningSolutions op 15 aug 2009 18:56, edited in totaal 1 keer

Ik denk niet dat een. Jpg (foto) kan worden omgezet in een geldig gerber file.Als het zo is dan zal het een goede info voor mij ook.

er is een programma dat bekeerlingen. bmp-bestanden naar Protel. pcb-bestanden die kunnen worden omgezet door gerbMagic programma om Gerber bestand

de bmp2pcb is op deze thread
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=107115&highlight=bmp2pcb

Het lijkt erop dat je probeert te ingenieur van iemand anders te keren ontwerp.

Aangezien dit een foto van een effectief bestuur, betwijfel ik dat u de juiste dimensionering kon krijgen zonder veel werk om een exacte kopie van dit ontwerp.Zo simpel is van een ontwerp dat is, zou je beter af alleen maar om het creëren van de grond af.Het zou waarschijnlijk een hoop minder tijd en je hebt een veel beter product.

Hoi,
Ik ben een PCB-ontwerper van beroep met 14 jaar ervaring.Ik doe ook pcb ontwerpen voor Gerber creatie van de gescande beelden.PCB's (reverse engineered) ontworpen t
/ m 2 lagen.Het beeld moet helder, gescand (niet shot camera's) en zonder scaling dwz 1:1.U kunt contact met mij op nishaldisilva (at) gmail.com

Nishal

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back