PC en Bluetooth-USB-interface

D

dkoolguy_2787

Guest
Hoi, ik ben een engg student werkt aan een project ..

Mijn eerste doel van het project is op zoek naar een software of een applicatie of een programma in de PC aan te kunnen sporen en tekens te sturen naar de ontvanger Bluetooth-UART-module via de PC aangesloten USB-dongle zonder gebruik te maken notitieblok schrijven, wordpad etc. ..
(in Kladblok, Wordpad .. etc sturen wij tekens als een tekst bestand en niet als een karakter)
Ik wil weten hoe dezelfde zenden aan dezelfde personages voor punt-tot communicatie van PC punt .. wat kan de best mogelijke benadering van deze ..?

Ook wil ik vermelden dat ik werd 1e van plan om de tekens zend / bericht via.BlueSoleil software, maar toen ik besefte dat ik was op een verkeerde spoor .. coz als ik BlueSoleil software kan men gebruik maken van gegevens versturen in de vorm van tekst bestand ..
Of kan ik overdragen karakters met behulp van BlueSoleil of andere dergelijke software direct en schrijf een toepassing of programma PIC SMS-berichten lezen van mijn receiver bluetooth UART module en weergegeven op het LCD-d precies zoals ik wil ..
Wat kan de best mogelijke aanpak of oplossing ..?

Mijn project is voor het verzenden en de personages van de PC USB Bluetooth-display om de receiver kant LCD die is aangesloten op de ontvanger Bluetooth-UART module via PIC ..
Ik zal heel dankbaar zijn als ik een goede oplossing om dit te krijgen ...
Thanks in advance ..

Kun je niet gebruiken hyper terminal ..?
Het is geen tekstbestand wanneer u zenden het door HyperTerminal of PCOMM terminal emulator ..

Bedankt voor je suggesties ..

Door het gebruik van hyper terminal Ik denk dat ik ll moeten js gebruik 1 Bluetooth-module die zullen worden aangesloten op PC van 1 einde en aan PIC en LCD op andere uiteinde om precies te zijn ..
Dus in dat geval PC zal communiceren met die Bluetooth-module ..
Ik denk dat u betekende dat ...

Ik wil graag bevestigen dat het doel van mijn project, dat is voor het verzenden en de personages van de PC USB Bluetooth-display om de receiver kant LCD die is aangesloten op de ontvanger Bluetooth-UART module via PIC ..
Dus hoe kan ik berichten ontvangen van de ontvanger kant dan ..?
i mean .. zal de Bluetooth USB dongle op de zender kant staat zijn om te communiceren met UART module bluetooth op de receiver kant met behulp van HyperTerminal of is er een andere ..?

Ik zou erg blij zijn om de juiste oplossing voor dit onderwerp te weten ...
Thanks in advance ..

hey iedereen doen pls antwoord voor deze .... ook ik moet de informatie hierover.Zoals ik ook in verband met de simiar soort van een project

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back