PBG ontwerp formules nodig

• Thread starter aboozar.hamidipoor
  • Start date
A

aboozar.hamidipoor

Guest
Hi all;

Ik moet een ontwerp formule over band-gap breedte van PBG substraten, kan u mij helpen ...

Thanks in advance

Hi aboozar,Ik gehecht alle documenten op PBG, die ook Gap Band formules ...Manju --- ---
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Bedankt Manjunatha_hv;

Ik ben precies op zoek naar proefopzet formules (niet theoritical formules) over de band-gap breedte in eenvoudige 2D PBG substraten?

Kunt u me helpen.
thx.

Hi aboozar,Ik denk dat dit het beste artikel beschikbaar vanaf nu ...

http://www.mwrf.com/Articles/ArticleID/6859/6859.html

Eenvoudige PBG structuren dienen Magnetron Designs
Photonic bandgap structuren bieden de mogelijkheden van goedkope fabricage en goede bandstop kenmerken voor een verscheidenheid van actieve en passieve microgolf circuits.Het bovenste deel van Fig.3 toont de indeling van de ontworpen PBG structuur met een 50-Ω microstrip lijn geplaatst in het midden positie boven de periodieke 8 × 8 mm vierkante gaten met periodieke afstanden van D = 2W langs de vlakke grond.Het middelste gedeelte van Fig.3 toont de 50-Ω microstrip lijn geplaatst rond het midden positie van de grond vlak boven de periodieke gaten.Om dit ontwerp benadering een stap verder, was de 50-Ω microstrip lijn verplaatst naar de rand van de geperforeerde wand vierkante rand (onderste deel van Fig. 3).Resultaten van de EM simulaties voor S21 antwoorden worden getoond in Fig.3.wanneer:
d = de hoogte van de diëlektrische substraat, en
W = de breedte van de microstrip lijn.
f = de frequentie van de stopband breedte met een aantal gaten,
c = de snelheid van het licht, en
D = de afstand tussen de periodieke gaten op de vlakke grond

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back