patroon view (Zeland)

A

Alberich

Guest
Hi all,
Ik ben bezig met een parametrische syudy van een PIFA antenne en ik zou het veld hebben in de cartesische componenten (Ex, Ey, EZ) in een bepaald plan (zoals in de bijgevoegde figuur)
Ik wil weten of het is posible of niet en zo ja hoe dat te doen?

Thanks in advance
met vriendelijke groet.

Hi, Alberich:

U kunt MGRID te doen nabije veld distributie op een vliegtuig.De omvang zal worden geïdentificeerd door kleur in plaats van de z-as.

Groeten.

Hi DR Jian,
bedankt voor het bekijken, maar de zaak is dat ik niet begrijp hoe dat te doen kan u mij een korte procedure om het resultaat te bereiken wanneer u genoeg tijd.

Thanks in advance.
groeten

Dr Jian Hi, excuseer me maar ik heb een andere zaak met patroon bekijken voor waarderen van de E phi in teta = 90 °
de zaak is dat het patroon eruit ziet als een gebroken lijn en ik moet deze zo dicht mogelijk hoe dat te doen kunt u glad?
Thanks in advance
groeten
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Hi, Alberich:

Het lijkt erop dat u de oneindige substraat model van IE3D gebruiken voor deze antenne.Het is uitstekend voor antennes radiatng voornamelijk op een andere dan 90 graden hoeken.Echter, s De nul op 90 graden veroorzaakt door de oneindige substraat.Misschien wilt u eindige substraat te gebruiken voor een dergelijke aanvraag, indien de straling in theta = 90 kritiek is.

Voor de nabije veld berekening en visualisatie, open dan een. Huidig bestand voor de huidige verdeling.Kies PROCES-> Near Field BEREKENING en bepalen wat volume voor het nabije veld berekening.Vervolgens kunt u de nabije veld op sommige delen.

Groeten.

HI Dr Jian,
thanks, voor ur helpen, is het juist de vlakke grond, ik gebruik is zo groot dat de straling patroon eruit met een oneindige een, maar vertel me hoe je een betere resolutie Ik heb een goede grafiek te krijgen, krijg ik het met E teta maar met E phi voor een defiend Teta is het niet mogelijk het is er zo uitzien cijfer, dus hoe meer wijzen op de goede grafiek Thanks in advance krijgen
groeten

Hi, Alberich:

Wanneer u op de knop controleren voor het vinden van de straling patroon, zal IE3D/MGRID prompt u voor de excitatie en hoeken.U kunt invoegen meer hoeken voor de theta-en / of phi.Dan zult u in staat om vloeiende lijnen te vinden.Op dit moment zijn er te weinig theta hoeken gedefinieerd.

Met vriendelijke groet,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back