papieren voor lage drop, High PSRR op chip regulator

B

bageduke

Guest
Heeft iemand papieren voor lage drop, hoog PSRR op chip regulator?Ik wil het ontwerpen van een on-chip regelaar met 1.3V voeding en de PSRR boven 45dB met 0.2V drop.

Thanks a lot

Ik kijk op ten minste 45dB PSRR op 3.2MHz.Bedankt,leo_o2 wrote:

wat is het frequentiebereik van 45dB PSRR?

Wat is de huidige belasting.
Missie onmogelijk volledig geïntegreerd (met inbegrip van de output dop), denk ik.Je kunt je voorstellen 3.2MHz is out bandbreedte LDO's.Op die frequentie, PSRR hangt af van spanning te verdelen tussen parasiet pet en de uitgang van de cap.Toegevoegd na 3 seconden:Wat is de huidige belasting?
Missie onmogelijk volledig geïntegreerd (met inbegrip van de output dop), denk ik.Je kunt je voorstellen 3.2MHz is out bandbreedte LDO's.Op die frequentie, PSRR hangt af van spanning te verdelen tussen parasiet pet en de uitgang van de cap.

De huidige belasting is niet erg hoog.Normaal gesproken, het gaat over 6mA, dus ik probeer het ontwerpen van een aankan 10mA.

Bedankt,

Kunleo_o2 wrote:

Wat is de huidige belasting.

Missie onmogelijk volledig geïntegreerd (met inbegrip van de output dop), denk ik.
Je kunt je voorstellen 3.2MHz is out bandbreedte LDO's.
Op die frequentie, PSRR hangt af van spanning te verdelen tussen parasiet pet en de uitgang van de cap.
Toegevoegd na 3 seconden:
Wat is de huidige belasting?

Missie onmogelijk volledig geïntegreerd (met inbegrip van de output dop), denk ik.
Je kunt je voorstellen 3.2MHz is out bandbreedte LDO's.
Op die frequentie, PSRR hangt af van spanning te verdelen tussen parasiet pet en de uitgang van de cap.

Neem eens een kijkje bij "Rincon Mora" papieren op LDO.Je kunt eenvoudig terwijl googlen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back