Papier of boeken over analoge glasvezel Link Design?

S

superzf

Guest
Ik ben momenteel bezig met een project omvat de overdracht van analoge signalen via een glasvezel verbinding met behulp van de intensiteit modulatie. Iedereen heeft het even welke suggesties op papier of boeken over de modulator ontwerp?

de modulator gebruikelijk is, een CATV-handboek bevat dit soort modulator, veel geluk

Wat is uw modulatie frequentie (bereik)? CATV is doorgaans minder dan 1 GHz. Externe antenne voeden kan gaan tot het domein mmwave. De modulatoren zijn heel verschillend voor deze toepassingen.

meitq inc. heeft een model kan magnetron overbrengen van frequentie 500MHZ tot 18G, dat is genoeg! radio_over_ vezel is transparant voor modulatie, als y wil overbrengen dan mm, y kan downconvert het dan overbrengen, denk ik dat y shoud bezoek brengen aan de www.uspto.gov om wat informatie over dit onderwerp te krijgen, zijn er een aantal patenten over dit onderwerp! good luck!

meitq inc. heeft een model kan magnetron overbrengen van frequentie 500MHZ tot 18G, dat is genoeg!
genoeg voor u misschien, sommigen van ons weten te tellen hoger dan 18. Voor phased array-antennes ze soms nodig hebben om het signaal te sturen op de vezel op de werkelijke mmwave draaggolffrequentie met de juiste fase op elke lijn - geen frequentieomzetting. Van radiotelescopen ze terug te brengen van het signaal zoals het is, opnieuw geen frequentieomzetting enz. Er zijn tal van andere gevallen waarin mmwave signalen worden verzonden op glasvezel. Dus, heb je leest die kranten zelf?

Ik las wat papier over dit onderwerp onlangs en voelde de lineariteit is een importmant aspect van het ontwerp van analoge optische link. Vindt u dat de lineariteit van de analoge optische link? Ik wil enkele driver die de lineariteit en een aantal circiuit op vergoeding van de niet-lineariteit van het verband zou kunnen verbeteren, als je interesse hebt disign, misschien kunnen we gesproken over het meer later.

Hallo TXN, terwijl voor de digitale glasvezel verbindingen de niet-lineariteit daadwerkelijk kan helpen, voor de analoge die (non) lineariteit is een zeer belangrijke kwestie. Er is een enorme hoeveelheid literatuur gewijd aan dit onderwerp. Sommige linearisatie oplossingen zijn gebaseerd op de driver / ontvanger (elektronische technieken), en anderen zijn op basis van gewijzigde modulatoren (of meer algemeen - optische technieken). Alle belangrijke fotonica fabrikanten zoals Lucent, JDS, Corning hebben zeker application notes etc. over dit onderwerp. Enkele referenties kunnen ook hier worden gevonden: http://www.photonicsinc.com/references/references.shtml?references Ik gebruikte om te weten van een paar andere kleine bedrijven op dit gebied, maar ze lijken te zijn verdwenen ... Nogmaals, ik denk dat het heel belangrijk om aan te geven je frequentie van belang. Er zijn enkele zeer verschillende problemen en moeilijkheden bij het ontwerpen van sub-GHz circuits en modulatoren, in tegenstelling tot een paar GHz, niet op te noemen tot 40 of 60 GHz.

Ik wens de chauffeur ontwerp voor 2.4G of 5G eerste, dus de waireless signaal van 802.11could worden overgebracht op de vezel. Dan wil ik ook circuit dat zou kunnen bij een hogere frequentie het werk, zoals 20GHz of 30GHz of kon breder frequcy te dekken. Ik heb geen enkele ervaring in het ontwerpen van circuit voor. Dus elke mening wordt zeer gewaardeerd! By the way, mijn e-mail: lucknlbw@163.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back