palmprint erkenning matlab code DRINGENDE

S

shimaa_3011

Guest
Hi all
Ik ben nieuw bij deze groep, heb ik een project van palmprint erkenning systeem, en ik lees zo veel over nagedacht en ik heb begrepen, maar ik geconfronteerd met een aantal problemen bij het starten van de Programing, ik heb hulp nodig in de preprocessing fase voor het bepalen van de oppervlakte van belang in de palm beeld.
Is er iemand kan me helpen.
OPMERKING mijn code in Matlab.
bedankt

Je moet meer specifiek.Kunt u ons een betere omschrijving
van het project?Heeft u een afbeelding monsters?welk deel van de hand die u wilt worden van de regio van belang om te analyseren dat?

bedankt voor uw interesse
het project is om de identiteit erkenning met behulp palmprint.
de input van het systeem is afbeeldingen naar de palm, en we moeten voor het uitlezen van de ruimte van interrest uit als weergegeven in de onderstaande figuur.
de methode is als volgt:

Stap 1.Breng een lowpass filter, zoals Gaussian smoothing, aan de oorspronkelijke afbeelding, een drempel, Tp, wordt gebruikt om de convolved afbeelding naar een binaire afbeelding,

Stap 2.Verkrijgen van de grenzen van de hiaten, (Fx, Fy), tussen de vingers met een grens tracking algoritme (zie Afb. C).

Stap 3.Bereken de tangens van de twee gaten.Laat (x1, y1) en (x2, y2) worden alle punten op (F1X; F1y) en (F2x; F2y), respectievelijk.Als de lijn die al deze
twee punten voldoet aan de ongelijkheid, (Fiyj> = mFixj c) voor alle i en j (zie Fig. d), dan is de lijn (y = mx c) wordt beschouwd als de tangens van de twee gaten.

Stap 4.Line up (x1, y1) en (x2, y2) om de Y-as van de palmprint coördinatensysteem, en gebruik een lijn door het middelpunt van deze twee punten, die
loodrecht op de Y-as, het bepalen van de oorsprong van het coördinatenstelsel.

Stap 5.Pak een subimage van een vaste grootte.Ik moet alleen STEP2 en Stap3 en ik zal gracefull.

bedankt alle
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back