pads allegro bibliotheek naar bibliotheek?

B

Binu G

Guest
Hoi,
Is er een manier om de pads bibliotheek bibliotheek allegro formaat converteren.
in batch mode.bedankt

Binu g

Als u de lay-out PADS kan omzetten in Allegro, kunt u altijd dumpen alle verzorgingsgebieden binnen Allegro.1.Kopieer de. BRD-bestand naar een lege map.2.Dump de symbolen en pad stacks.3.Verwijder de BRD-bestand.4.Sorteren van de symbolen en padstacks.5.Gedaan.

Die methode werkt, maar er is een aanzienlijke hoeveelheid werk die moet worden gedaan om de padstacks vast te stellen, zullen ze missen, bijna altijd, een Soldeermasker en pastemask ophalen, door gat pads moeten een bijpassende thermische flash-bestand gemaakt en opgenomen in het padstack als je gaat negatieve macht vliegtuigen, gebruik dan de uitgevoerde decals moet de padstacks vervangen door de vaste Ones, niet slecht voor een klein bedrag van de onderdelen, maar het is een enorme hoeveelheid erg saai werk probeert te converteren een hele bibliotheek .Dit is een probleem dat ik te maken met op dit moment, als iemand anders heeft een eenvoudiger manier laat het me weten.

SIGINT

Zet de PADS lay-out naar Allegro gebruik Import -> PADS, nadat ik dat het gebruik van uitvoer bibliotheken, kunt u het Allegro bibliotheken krijgen in uw huidige map

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back