PA vervanging

D

disisku_22

Guest
Hi all
Ik ben het ontwerpen van de 10dBm eindversterker voor mijn project.

Hoewel het zoeken naar 10dBm versterkers, ik vond een apparaat dat is mijn matching vereiste specificatie (frequentie, P1dB, OIP3, Gain, stroom en spanning).

for ISM band.

Maar de datasheet rubriek zeggen LNA's versterker
voor ISM-band.

Mijn vraag is, kan ik dit LNA als PA in mijn ontwerp.Zo ja, heb ik nodig om elk ontwerp overweging.
als er geen kort gelieve mij de reden

Thanks and regards
Kumar

Hallo Kumar,

Als dat apparaat aan al uw andere eisen, zoals winst, vermogen, IP3 enz.
Ik denk dat je kan gebruiken voor uw application.Other verstandig 10dBm uitgangsvermogen kunt u diverse apparatuur aantal eenvoudigste apparaat ik heb voor deze macht weten is GALI apparaten van Mini circuits.They niet nodig hebben ook veel tuning.

Groeten
Sekhar

Ik ben het ook, zoals het apparaat is zelf geven u u alle de spec's kan gebruiken

ander ding 10 dBm is niet zo dat een hoog vermogen, zodat u behoefte aan speciale transistor gebruiken

kunt u zenden het onderdeelnummer van het apparaat u gevonden

Khouly

Hallo Kumar,

Khouly Zoals gezegd, zijn beter om het apparaat datasheet die je gevonden te sturen.

khouly wrote:

Ik ben het ook, zoals het apparaat is zelf geven u u alle spec's kan gebruikenander ding 10 dBm is niet zo dat een hoog vermogen, zodat u behoefte aan speciale transistor gebruikenkunt u zenden het onderdeelnummer van het apparaat u gevondenKhouly

hi disisku_22

Ik heb de datasheet gecontroleerd, zei dat dit ook CNA worden gebruikt als een bestuurder versterker en de OIP3 is goed het is ongeveer 18 dB uit ur Max vermogen

so u kunt gebruik maken van dit apparaat.merken ook op de winst is hoog, zodat u moet zorgen voor de input-niveau

Khouly

Hallo Disisku_22,

U kunt het apparaat gebruiken als het levert u een aantal kussen in P1 dB als khouly gezegd.
Maar zorg voor het apparaat plaatsing en de grond te gieten volgens de richtlijnen gegeven in Application notes.Some gevallen, wanneer u niet de richtlijnen gevolgd zijn er kansen om de afbraak in het apparaat perfomance.

Groeten
Sekhar

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back