P * otel DXP symbool en voetafdruk

Q

qasmi

Guest
Hallo luitjes,

Hoop dat iedereen in orde.does anyone has de P * otel DXP Symbol Footprint voor

* Vertix-5 XC5VLX30 (1FF676CES)
* IS42S16160B SDRAM

Ik zal echt dankbaar zijn.

Groeten
Ahmad

Bijgevoegd zijn de bibliotheek-bestanden voor de Vertex-5 676 bal chip.

Wat is uw pakket SDRAM chip gebruiken?Die chip komt in beide TSOP en BGA verpakking.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Thank you sir.

Het pakket is SDRAM TSSOP

Heb je het ...Ik bedoel het symbool en voetafdruk

wachten om te horen van u binnenkort ...

groeten
Ahmad

Ik heb een PCB voetafdruk dat zou moeten werken voor de 54 pin TSSOP pakket.Het
is aan IPC 7351 nominale specs.Het
is hieronder bijgevoegd.Check it zorgvuldig voor jezelf.

Ik heb geen schematische symbool voor deze chip.U krijgt een te bouwen voor jezelf met de bibliotheek editor.

Hallo House_cat,

Ik
ben echt dankbaar Sir.Zijn mijn eerste keer dat ik het ontwerpen van een meerlagige pcb.

Ik heb enkele vragen over multilayer PCB ontwerp.Geef me wat "rule
of THUMBS" tijdens het ontwerpen van multilayer PCB's en BGA pakket zoals die je hebt geüpload.Hoeveel lagen heeft een dergelijke BGA pakket nodig hebben.

Mijn ontwerp bestaat uit frequentie tot 100MHz.Ik
heb mijn pcb gepartitioneerd in 2 deel, namelijk 1) Analoge deel containg de analoge verwerking, met inbegrip van een ADC en 2) Digitale deel containg de Vertix-5 FPAG, SDRAMs, SRAM, DAC etc.etc.

Door 2 delen ik bedoel ik ga voor 2 aparte PCB's.Ik
ben van plan om de Analoge pcb met 4 lagen, 2 signaal lagen en 2 macht vliegtuigen.De 2 macht vliegtuigen verder splitst in analoge, digitale en gronden PWR naar 5 V,-5V, 3.3 V.En de digitale pcb zal een 12-16 lagen.Zal er niet worden eventuele problemen toen ik sluit de 4-laags PCB op de 16-laags PCB.

Kunt u mij alstublieft een gedetailleerde "rule
of THUMBS" voor een dergelijke multi-en multiboard ontwerp.

Ik zal echt greaful voor jou.BedanktMet vriendelijke groet

Je zeker hebben gekozen voor een ambitieus project voor uw eerste meerlagige boord - een 676 bal BGA is over het algemeen niet gebeuren door onervaren layout ingenieurs.

De gebieden om te kijken wanneer toetreding tot twee planken, zoals u doet, zijn de interconnects zelf.De aansluitingen en bekabeling moeten worden impedantie geëvenaard, en uw kritische en hoogfrequente signalen zal moeten worden gescheiden van de langzamere of hoger amplitude signalen.Er
is geen echt probleem bij een vier lagen aan boord van een zestien-laag boord zolang de interconnects zijn zorgvuldig ontworpen.

Er zijn zoveel "duim regels" Ik zou niet weten waar ze aan beginnen.Naast het afschuivingssysteem aantal van hen, zijn er vele die alleen goed voor de smalle marges van de omstandigheden - zoals sporen minder dan 10 mil breed, of het vliegtuig een hoogte van minder dan tweemaal de breedte traceren, enz.

Goede lay-out engineering begint met een goede algemene kennis van de elektronica.Elk spoor van een printed circuit board is een transmissielijn met meetbare inductantie en capaciteit.Je moet begrijpen hoe die effecten van de signalen die u verstuurt het spoor - een duim regel is niet van plan om u te helpen.Een goed begrip van signaal aansluitnetten zal je uit de problemen.

Voor uw digitale signalen, risetime en signaal ontvanger drempels zijn kritischer dan de frequentie - de randen van een digitaal signaal zijn waar het werk wordt gedaan en de intelligentie is gecodeerd.De lay-out ontwerp moet zodanig zijn dat deze randen zijn beschermd.

Voor de analoge signalen, de intelligentie in de ronde vorm.Amplitude en fase relaties moeten worden bewaard.Nogmaals, het is een goede algemene kennis van elektronica waarmee u intelligente route PCB.

Hallo Mijnheer,

Ik begrijp dat ik moet weten over de lijntransmissieapparatuur stuff.Maar mijn enige kritische signaal uit ADC (Analog Board) ---> Digitale boord en de "CLK" is van Digital boord ---> Analoog boord.Ik denk dat deze enkele nummers gemakkelijk kunnen worden cattered voor .......Kunt u mij met de algemene "duim'S REGEL" voor een multi-layer PCB-ontwerp.

En moet ik gaan voor signaal integriteit.Ik denk, dat verplicht zou moeten zijn, Wat Package of gereedschap moet ik gebruiken voor signaal integriteit.Is HyperLynx goed voor en kan je deze tool kunt u delen met mij als je het hebt.

Die doen het voor nu ....

Met vriendelijke groet

Ik
weet niet zeker wat voor soort "duim regels" u zoekt.Bij het ontwerpen van meerdere platen, zijn er enkele algemene richtlijnen die worden gevolgd, zoals:
- Lagen zijn symmetrisch gepaard met vliegtuigen vanuit het midden naar buiten
- Elk signaal laag shlould hebben een aangrenzend vlak voor impedantie controle
- Kritische sporen zijn niet gerouteerd via vliegtuig split tenzij adequate koppeling is voorzien
- Alternatieve trace richting op aangrenzende signaal lagen te verminderen koppeling

Er zijn nog andere "duim regels" zie je rond zoals de "20h" regel voor vliegtuigen - maar ze hebben aangetoond dat het onwetenschappelijk, onnodig en inefficiënt.

Als je zou kunnen worden meer specifieke bezorgdheid over wat u met betrekking tot multi-boards, misschien kan ik meer nuttig.

Hyperlynx is een goede algemene analyse-instrument voor PCB's.Het kan worden gekocht van Mentor.

Hi na een lange tijd,

Ik hoop dat u zich goed.Kunt u geef me wat Richtlijnen over de verschillende voedingen op de FF676 Vertix-5 pakket (i.e3.3V, 1.8V, 1 volt).Ik bedoel wat moet de aarding strategie in een multipower apparaat.Thanks in advance.Met vriendelijke groet

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back