P * otel DXP nc boor bestand generatie

P

psmeets

Guest
Hoi,

1) Als ik wil mijn Pr uitvoer * tel. D \ X \ P-bestand naar Gerber en een NC boor-bestand dan soms de uitgang is niet leesbaar in een onafhankelijke gerber viewer zoals Gerbview, alleen in Camtastic - dat is een Altium product.

2) Wanneer ik de lagen om vervolgens worden geëxporteerd soms de oude lagen nog te zien als de C * mtastic bestand wordt gegenereerd.Is dit een bug of doe ik iets verkeerd?

Is er een manier om de Pr * tel. formaat converteren zo echt Gerber en echte Excellon wordt geëxporteerd?Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik ben vast voor 2 weken nu.

Bedankt iedereen!

DXP uitgangen Gerber een standaard formaat.Er is geen conversie nodig is.Als u niet kunt de bestanden met andere kijkers lezen, doe je iets verkeerd.

Bent u produceren RS274X of RS274D bestanden?Als u RS274D bestanden maken, moet u een apeture bestand met hen hebben of je kan ze niet goed leest in elk Gerber viewer.RS274X heeft apetures ingebed, zodat u niet hoeft de extra bestand.

U gebruikt de term "uitvoer" als het over Gerbers.DXP heeft een menu-item "Fabrication Uitgangen> Gerber Files" die u toelaat om de verschillende lagen en de uitgang van de parameters.Weet u zeker dat u het instellen van de output correct?

De NC boor bestand wordt uitgevoerd in twee verschillende formaten door DXP.Een Excellon is een binair bestand, de andere is een tekstbestand.Gebruik het tekstbestand - vrijwel niemand gebruikt de binaire versie.

Gerbview heeft moeite met een aantal flash apetures in ieder Gerber bestand.U kunt proberen Viewmate, CAM350, Gerbtool, enz. Er zijn een hoop kijkers die er zijn.Viewmate is gratis bij:

h ** p: / / www.pentalogix.com / Download / download.html

(*= t)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back