P en N Substraat behulp HFSS

K

kasi4u

Guest
Ik ben het ontwerpen Spiral inductor met behulp HFSS.

Ik wil het substraat te P-type.

Can any one help me zo te definiëren hoe de ondergrond als P-type in HFSS.

Bedankt

Kasi

Ik denk niet dat je moet.Alles wat u belangrijk vindt is hoeveel ladingsdragers er zijn, en maakt het niet uit of deze ladingsdragers in de vorm van elektronen (n-type) of gaten (p-type).Indien er een splitsing tussen de p-type en n-type is het misschien anders, maar in een spiraal inductor er geen dergelijke kruispunten.Dus krijg het substraat geleidingsvermogen rechts en vergeet p-type vs n-type.

Bedankt voor het antwoord.

Actually I am doing these over het ontwerpen van de GSG proefopstelling voor hoge isolatie metingen.

In dat ik heb plannen voor het gebruik van verschillende substraten P of N of een combinatie van beide.

Eigenlijk wil ik bevestigen dat hebben we mogelijkheid desigining de n-type of p-type met behulp HFSS.

Ik probeer te ontwerpen en te simuleren mijn verschillende ideeën.

Bedankt
Kasi

Nee, u niet beschikt over de optie om het silicium substraat als p-type of n-type.wat u kunt doen is te simuleren uw substraat in Apparaatbeheer simulator bijvoorbeeld MEDICI plot en de concentratie, dus ook de weerstand en vervolgens emuleren dit in uw HFSS.

kasi4u schreef:

Bedankt voor het antwoord.Actually I am doing these over het ontwerpen van de GSG proefopstelling voor hoge isolatie metingen.In dat ik heb plannen voor het gebruik van verschillende substraten P of N of een combinatie van beide.Eigenlijk wil ik bevestigen dat hebben we mogelijkheid desigining de n-type of p-type met behulp HFSS.Ik probeer te ontwerpen en te simuleren mijn verschillende ideeën.Bedankt

Kasi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back