P-CAD 2004 trial

E

epp

Guest
Waar vind ik P-CAD 2004 of 2002 trial downloaden?Het bestaat niet op de officiële site.
Bedankt.

Als u zich registreert op de site sturen ze een proces-cd voor uw huis.

leomecma

leomecma wrote:

Als u zich registreert op de site sturen ze een proces-cd voor uw huis.leomecma

u kunt downloaden proef PCAD2004 hier
http://www.altium.com/pcad/resources/downloads/trial/P-CAD2004_Trial_nolibs_sp1.zip
Je libs apart te downloaden (link hierboven inludes enkele fundamentele libs only)

fdemir wrote:

u kunt downloaden proef PCAD2004 hier

h ** p: / / www. @ ltium.com/pcad/resources/downloads/trial/P-CAD2004_Trial_nolibs_sp1.zip

Je libs apart te downloaden (link hierboven inludes enkele fundamentele libs only)

ze sturen het wachtwoord voor dit zip-bestand nadat u zal worden geregistreerd op de site voor het downloaden van de kit.

Sergiu_Q wrote:

ze sturen het wachtwoord voor dit zip-bestand nadat u zal worden geregistreerd op de site voor het downloaden van de kit.

Het spijt me.Ik forgetten te geven wachtwoord.
wachtwoord is: 6NEWJGBHSR4WZQPWGL2U89PCG8RCSW

Hoi!
Kun je me P-CAD 2004 trial (release datum 15. December.2004) te downloaden.Versie met geïntegreerde SP1 hebben enkele problemen voor mij.
Bedankt.

naar deze link:

http://www.pcad.com/resources/downloads/U zal worden gevraagd om ut gegevens in te voeren en vervolgens kunt u de software te downloaden zo gemakkelijk ...

zaki_shan wrote:

naar deze link:h ** p: / / www.pcad.com/resources/downloads/U zal worden gevraagd om ut gegevens in te voeren en vervolgens kunt u de software te downloaden zo gemakkelijk ...

Thanx voor het delen van Fdemir ....... Waar kan ik de bibliotheken krijgen van ..... het heeft geen bibliotheken!!

Ik wil correctie ..... het proces-software heeft een aantal bibliotheken .... heb ik niet zag dat in de pcad map voordat ....
Thanx EPP, heb ik bezocht de site voordat je een bericht maar het vraagt om gebruikersnaam en wachtwoord ........ Kan u mij een directe link naar waar ik meer bibliotheken kan downloaden van .....
thanx

MNomanA wrote:

Ik wil correctie ..... het proces-software heeft een aantal bibliotheken .... heb ik niet zag dat in de pcad map voordat ....

Thanx EPP, heb ik bezocht de site voordat je een bericht maar het vraagt om gebruikersnaam en wachtwoord ........ Kan u mij een directe link naar waar ik meer bibliotheken kan downloaden van .....

thanx

Oh yeah! Got it ....Thanx ....
Ik denk dat ik iets verkeerd doen voordat zoals het was vragen om gebruikersnaam .........
Thanx epp

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back