Overschakelen naar AVR32

M

MohammadElwakeel

Guest
Hallo iedereen,Ik gebruik AVR voor ongeveer 3 jaar weten.Ik zat te denken over te schakelen op AVR32.iedereen weet hoe om te beginnen in AVR32.wat kit te kopen, is het de EVK1100 of de EVK1101 of de NGW.een alstublieft vertellen mij is het echt waard tijd te besteden in deze controller en hoe stat.kunt u mij vertellen hoe om te beginnen met een snelle en stright vooruit.bedankt

Hoi

Eerste start door naar de Atmel website en een kijkje nemen in de documenten.

Afhankelijk van wat u nodig hebt kunt u kijken naar de AP7000 apparaten.
vol geblazen met MMU en ondersteuning voor linux beeld enz. maar niet aan boord van flash
aan boord van grafische controller etc.Goed voor het doen PDA willen Apps.

De nieuwe UC3 apparaten is beter geschikt voor native programmering
inrichtingen met 128 tot 512k van aan boord van flash en n mooi verspreiding van interfaces.

Avr32 De studio's kunnen worden gedownload vanaf de Atmel website (Ongeveer 200Mbt)
als u de Linux BSP je nodig hebt voor het downloaden van de BSP en (ongeveer 500Mbt)

Alltogether very nice apparaten.

U dont moet kopen STK1000 te gaan van de kleinere dev kits hebben genoeg om te gaan

Groeten
WB

hoi

Ik heb een vraag.kan de EVK1100 worden geprogrammeerd via USB zonder externe component of i need JTAG MKII om hem te programmeren.

Avery AVR micros zeer sililar U kunt uw programmeur jezelf met behulp van parallelle port.download stk200/300 kabelaansluiting en programma uw micro serie.

hoi

een andere vraag over STK1000.toen ik de 534 $ kit.Is de prijs inbegrepen de twee platen (de moeder en de dochter boord boord), of het is gewoon voor de moeder boord.

Hoi

Inclues de partij:

STK1000 geeft een volledige AT32AP7000 ontwikkelomgeving.De kit heeft twee Ethernet-poorten, een hoge kwaliteit QVGA LCD-scherm, een luidspreker, en aansluitingen voor USART, PS / 2, VGA en USB.Een uitbreiding header kan worden gebruikt voor het vervaardigen van prototypen.

Een pre-geïnstalleerde Linux beeld op de ingesloten 256 MB SD-kaart zorgt ervoor dat de gebruiker kan opstarten van Linux en programmaweergave starten ontwikkeling direct na het opstarten.

STK1000 wordt ook ondersteund door AVR JTAGICE MkII.Met ofwel GNU GCC of de IAR-compiler, de JTAGICE MKII ondersteunt Basic Runtime controle en een beperkt traceren.

Vitra Opella en de producten uit Ashling ondersteunt bieden high-end debuggen vermogens zoals
bijv. aanhoudende traceren en SQA (software kwaliteitsborging).Een uitgebreide white paper is te vinden op www.ashling.com (PDF).
Bestellen Code: ATSTK1000WB

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back