Over voorbijgaande analyse

F

fengtang

Guest
Hallo, Onlangs hebben ontmoette ik een probleem met voorbijgaande reactie. De maximale spanning van de positieve-half periode is kleiner dan die van de negatieve halve periode. Kun je me vertellen waarom? Is het hebben verband met de condensator en de spoel? We kijken uit naar uw antwoord. Dank u.

Ik denk dat misschien de lineariteit van de schakeling minder dan het signaal van de output. Dus het is niet lineair. of de common mode voltage is niet geschikt voor je circuit.

Ik wil een eye diagram te simuleren. En hoe kan weten dat ik het circuit is lineair of niet?

[Quote = fengtang] Ik wil een eye diagram te simuleren. En hoe kan ik weet dat het circuit is lineair of niet? [/Quote] Please uitwerken. Wat experiment probeer je te doen?

[Quote = fengtang] Hallo, Onlangs, ik heb ontmoet een probleem met voorbijgaande reactie. De maximale spanning van de positieve-half periode is kleiner dan die van de negatieve halve periode. Kun je me vertellen waarom? Is het hebben verband met de condensator en de spoel? We kijken uit naar uw antwoord. Dank u. [/quote] pls hechten het circuit eerste.

Hartelijk dank voor uw antwoorden. En dank u zeer, jecyhale! Het probleem is solutated door fabrieksinstellingen in de common mode spanning. Nogmaals bedankt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back