Over Timequest timing analyser

T

trupesh.vasoya

Guest
hoe timequest timing analyzer tool, neem dan iemand kan mij vertellen, een gemakkelijke methode of monster bijvoorbeeld voor dat, ik kan niet begrijpen over beperking worden gebruikt in it please help me .... Dank

Hier is de eenvoudige tutorial ga ik geloof dat je kan helpen: Bedankt.

Dankzij hairo, zijn echt nuttig voor mij, maar mijn echte probleem is in welke toestand we om deze te beperken in timequest timing analyzer en eventuele voorbeeld waar fitter niet ontwerp past op het apparaat (FPGA) en we moeten timequest gebruiken voor set die beperken .. Wacht op positieve reactie .. Dank je wel,

fitter niet ontwerp past op het apparaat (FPGA) en we moeten timequest gebruiken voor set die beperken
Hoe is het mogelijk gebruik te maken timing beperkingen met behulp van timequest indien het ontwerp niet past op een bepaald apparaat? Ik begrijp niet dat. Als een ontwerp niet past op een bepaalde FPGA, dan zijn we gewoon te veranderen naar een grotere FPGA. Bedankt.

ja je helemaal gelijk, eigenlijk was ik wat in de war in dit topic dus ...., eindelijk ik weet over timequest timing analyzer. Bedankt voor hulp.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back