over te simuleren met behulp van chips PSpice

S

shashipoddar

Guest
Kan iemand mij laten weten als we kunnen simuleren een chip zonder te weten haar interne chip diagram.Zoals ik ben heel erg zeker van dat geen enkel bedrijf zal diagram geeft elke interne circuit.Dus is het echt mogelijk om consumation show met simulatie van de huidige en de macht door een WKK.Of is het dat het bedrijf toe te voegen geeft enkele netlist bestand dat in de bibliotheek van OrCAD.

HSPICE is ondersteunende bestanden versleuteld model, merkte ik dat sommige fabrikanten het gebruik van simulatie te bieden een
optie zonder de interne chip onthullende details.OrCAD PSpice heeft niet een soortgelijke functie voor zover ik weet.

Dus meneer is het echt mogelijk te simuleren ... zodra het bestand, indien zij de netlist bestand dat betekent dat ze geen waarde in het geven van de interne structuur cmplete .. Howevr sommige bedrijven geven de werkelijke configuratie.Dus wat kan worden gedaan voor dat.Ik ben het uploaden van de chip waar ik mee bezig ben.Als u nog enkele details vriendelijk commentaar op geven.Ik ben bezig met 434MHz,, Het is een RF-versterker ... RF 5110

Een SPICE model niet per se een beschrijving van de werkelijke structuur van een chip.In het geval van een functioneel model, kan het eerder worden vereenvoudigd.

De versterker heeft gezegd een schematisch in de datasheet, maar ik ben me niet bewust van enige fabrikant SPICE modellen.Dus wat je eigenlijk willen?

Gebruikelijke SRD verordeningen zullen GSM-versterker niet toestaan dat de exploitatie van een 2 W op 434 MHz, door de manier waarop.

OrCAD oude spice hulpwerkwoorden zijn echte spice modellen die apparaten hebben de werkelijke waarden van W / L-waarden van de.nu een dag bedrijven gebruiken versleuteld spice modellen zoals SABER of zelfs SPICE.zij ook gebruik maken van block level modellen die zijn ontworpen om u minder duivin 1% nauwkeurigheid.de parasitaire worden geladen op de basismodellen om de nauwkeurigheid te verbeteren.

spronggewricht

U kunt ook proberen ABM modellen zijn verkrijgbaar met PSpice, ervan uitgaande dat je de overdracht van de functie-chip beschikbaar.Voor de simulaties met behulp van ABM-apparaten die u niet behoefde te weten circuit exacte details.Dit kan worden gedaan met behulp van slechts functie alleen te dragen.

In mijn ervaring, u kunt het model krijgt een IC's IBIS model of gecodeerd Hspice van de verkoper, maar ik ben niet zeker of je kunt modellen krijgen nauwkeurig resultaat met deze omdat zij veel gericht op functionele simulatie in plaats van het stroomverbruik functie.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back