Over PSS en jitter

L

lunren

Guest
Beste allemaal,

1) In pss simulatie, Wat is de exacte betekenis van een goede frequentie.Als het circuit is een VCO, stel ik de beat freqency gelijk is aan de VCO oscillatie freqency.Maar als de circuits niet een VCO, hoe frequentie vast te stellen de waarde van de beat?
2) In pss simulatie van VCO, doet de beat frequentie geen behoefte aan een zeer nauwkeurige waarde?
3) Hoe ADE converteren faseruis om jitter in cadans?

Hi

1) Indien de CKT.is niet een VCO (of oscillator) en is met een periodiek gedrag, dan is de drijvende periodieke signaal moet worden.Stel de beat frequentie zijn van fundamenteel belang.
Bovendien, als je wilt om de frequentie te meten steady state stabiele output (laten we zeggen de laatste vaste waarde van een opamp om een stap respons), ik denk dat je toch kan geven geen.Als je met convergentieprogramma probelms dan moet u eens proberen een dummy klok bron in je setup.

2) Niet erg preicse nodig is.Maar geef oorspronkelijke voorwaarden voor de simulatie anders moet je de convergentie problemen.Beste optie is om eerst te doen een voorbijgaande en voer de pss.

3) Zie een app.nota van Maxim met betrekking tot periode faseruis jitter conversie: http://www.maxim-ic.com/appnotes.cfm/appnote_number/3359
Implementeren van het gebruik van de rekenmachine.

Hoi, Bedankt voor uw antwoord

Als de circuits hebben een periodieke inbreng frequentie, maar een of oscillator VCO is ook opgenomen in de circuits, hoe ingestelde frequentie van de beat.

Met vriendelijke groet,

Lunren

Het doel is om de beat periode dat u dergelijke periode zijn geheel aantal cycli van alle bronnen in die.

bijvoorbeeld als u 2MHz en 5MHz in de instellingen, kunt u net freq.= 1MHz
Als u 2.5MHz en 5MHz in de instellingen, kunt u net freq.= 2.5MHz

Het lapje beter om te kiezen wijselijk de drijvende frequentie (simulaties), zodat je een fatsoenlijke (lees - niet te klein) waarde van een goede frequqncy.

Ook zijn er analyses, zoals qpss die van pas komen als de beat frequqncy je nodig hebt in PSS komt het heel klein.
Zie http://adsi.ee.ntu.edu.tw/rfdoc5/spectreRF/chap1.html # 1036770

Bedankt, Advaita.

Zoals ik het begrijp tot nu toe, we moeten ingestelde waarde een beat frequentie alleen voor convergentie in PSS simulatie, ben ik gelijk?

lunren schreef:

Wij moeten een beat frequentie waarde juist voor de convergentie in PSS simulatie, ben ik gelijk?

Hoi, advaita,
Omdat dit de eerste keer voor mij om te gebruiken voor het simuleren PSS circuits.Behalve hoe te opstelling een pss simulatie, ik ook benieuwd wat vragen bijvoorbeeld hoe de PSS werkt, ja het is echt grote vraag: D.
BTW, heb je gelezen had, Ken's paper "Het voorspellen van de fase van lawaai en jitter van PLL-gebaseerde frequentiesynthese?

Hi

Het papier is aanwezig op
http://www.designers-guide.org/Analysis/PLLnoise jitter.pdf

Heeft u iets te bespreken in de krant?

Advaita schreef:

HiHet papier is aanwezig op

h ** p: / / www.designers-guide.org/Analysis/PLLnoise jitter.pdfHeeft u iets te bespreken in de krant?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back