over PLL

E

electron_boy

Guest
Ik heb een twijfel.in een project op te sporen heb ik een zwak signaal.ive gepland voor dat het gebruik van een PLL.maar de twijfel ik heb is zal de PLL precies het signaal tweevoud bij de uitgang.dus zal de zwakke signaal onveranderd in de amplitude.

De PLL hebben dezelfde frequentie.Dupliceren de amplitude, moet je de PLL-uitgang gebruiken om neer te zetten het ingangssignaal naar DC en gebruik dat om de amplitude te bepalen.De meeste PLL-schakelingen zullen slot op bij 90 graden faseverschuiving.Vermenigvuldigen dit door het ingangssignaal zal produceren nul DC dus je moet nog eens 90 graden faseverschuiving op de uitgang van de PLL doen voordat het te mengen met het ingangssignaal.

Als u zegt bijhouden, wat verwacht je dit tracking-uitgang te zijn: een gelijkspanning gevoed aan VCO, signaal van de dezelfde frequentie als je zwak signaal (meestal vanaf de uitgang van de VCO is een vierkante golf) of wat?
Mogelijk moet u deze zwakke buffer om haar amplitude .. [/ quote handhaven]

eigenlijk im doen van een robot voor een wedstrijd waar ive om constant een vaste freq geluidsbron en ive te stappen op het scherm.dus iam gebruik van 2 microfoons voor stereo-ontvangst van het geluid.voor het bijhouden van de vaste freq geluid dat ik heb gepland om gebruik van een PLL.en ook ive aan de winst van de twee microfoons monitor om de locatie van de geluidsbron.zal de PLL replica van de ingang of het zal alleen het dc.im een beetje verward.

Gelieve begrijpen hoe PLL werkt, eerst voordat u verder te gaan.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back