Over OrCAD 9,2

A

avi_e -

Guest
Hi Friend,Ik maakte een circuit met behulp van OrCAD Lite 9.2.Alle dingen gingen goed, maar ik krijg probleem tijdens het creëren van een simulatie-profiel.Wanneer Iclick het tabblad "Maak een simulatie-profiel".Het is het geven van "Kan niet maken een simulatie profiel.Groeten,
Avinash.S.

Normaal gesproken nadat zij zegt dat, het creëert ook een error log en markeert de componenten in fout met een groene cirkel ...

Om een simulatie profiel alle onderdelen moeten een PSpice model te maken, kunt u controleren of u selecteert wanneer een component uit de bibliotheek, toont het de PSpice icoon onder de deel-symbool

Er moet iets rong met het creëren van uw route.Ik heb zojuist geprobeerd om met behulp van simulatie profiel OrCAD 9.1 (studenten versie) met een deel, afkomstig uit andere bibliotheek (dwz zonder PSpice model).Het profiel is gemaakt.Ik denk dat de simulatie profiel heeft niets te maken met een deel modellen.
Probeer om het circuit met de standaard vales.

Iemand heeft hetzelfde probleem.Verwijderen en opnieuw installeren OrCAD het probleem opgelost.Misschien werkt het ook voor jou.

Hoi
Lieve
Eerst U maakt het nieuwe project.
In dat u de A / D gemengd ontwerp
De selcet alle onderdeel uit PSsice.
maak de nieuwe simulatie profiel.

Hi DMK,

Ik maakte een circiut voor enkel de analyse van de dc hoeveelheden in het boek.
Het circuit heeft zijn standaard waarden.
Dank u allen voor het beantwoorden van .............Groeten,
Avinash.S.

Hi Friends,

Thankyou iedereen zijn werk nu.Maar er is nog een probleem voor mij weer, dat wil zeggen, ongeacht het circuit u tekent, tijdens het hardlopen is het tonen fouten en dus de simulatie wordt afgebroken., Ground GND is floating

.

Haar zeggen dat Node N0083 zweeft, is Ground GND zweeft.
Please help ik ben het beu met dit!!Groeten,
Avinash.S.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back