Over LTCC

F

feestjes

Guest
Kan iemand bespreken LTCC gebruikt RF front-end? Misschien kan ik dit doen in de komende toekomst.
Van sommige webs, ik vind dat het vooral gebruikt in passieve elementen, vooral filters en VCO ...

Iedereen adviezen?

Hoi,
LTCC is een van de lage kosten MCM technologieën, vind je goede info over deze in de volgende website www.valtronic.com.
groeten,

- Lange levertijd
- Niet voor een hoog vermogen ontwerp (slecht warmte geleidende)

Ze zijn zeer goed voor het maken van modules die gebruik maken van transmissielijnen, zoals filters en koppelmiddelen.Ik zag dat was een Meerlagige en had ongeveer zes filters in een vierkante cm of twee.

LTCC is een goede benadering voor een front-end als de kosten en / of complexiteit rijdt het ontwerp.Het is fatsoenlijk thermische charateristics, hoewel elektrisch,
als gevolg van de ruwheid van de metalization, de verliezen kunnen worden een beetje hoger dan de zachte ondergrond.

Redenen voor het gebruik van LTCC:
- Zeer complexe multi-circuits (30 Lagen), met inbegrip van meer dan 80.000 Vias (blinden, indien nodig) per laag

- Touch arbeidsloon is laag in vergelijking met soortgelijke schakelingen in andere substraten

- Zeer goede precisie

Redenen niet te gebruiken LTCC:

- Vendor stabiliteit.De verkoper afvuren profielen variëren tot het punt waar u het ontwerp van hun proces

- Krimp.Terwijl in de lokale nauwkeurigheid is uitstekend, met een grootschalige krimp is nogal onvoorspelbaar.Vlakheid is ook een kwestie

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back