over het gebruik van P & R-gegevens?

X

xworld2008

Guest
Ik ben een newbie, weet ik niet afer lay-out om welk bestand gieterij zal aan mij geeft, en hoe deze te gebruiken in ncsim en werkingssfeer en het dossier wat gegevens.of JUST SDF-bestand?

Streaming obrazu przez sieć z oddalonego komputera od dawna jest stosowany przez różnego rodzaju firmy, podobnie jak przekształcanie słabych, desktopowych PCtów w terminale pośredniczące między użytkownikiem a zdalnym, bardzo wydajnym komputerem. Od jakiegoś czasu działające w branży IT firmy chcą przenieść tę technologię "pod strzechy", łącząc dom...

Read more...

U hebt de Design Kit (std cel lib) die door gieterij tenminste.
Er zijn 2 manieren om tapeout:
1.ASIC-ontwerp-in, laat u het samengestelde netlist naar gieterij, ze doen het P & R / Clocktree Insertion / Extraction / Fix / jobs Controleer en de terugkeer van de SDF en nieuwe netlist bestand aan u voor timing en functies te controleren.
2.GDS tapeout je alles doen wat de backend banen en het vrijkomen GDSII bestand naar de gieterij, geen terugkeer van de gieterij met uitzondering van wafels.

Dank u! Nu weet ik gewoon SDF-bestand
en netlist bestand te simuleren, indien niet aan
mijn behoefte, veranderen wat ik heb bestand
geschreven.

Hallo, xworld2008
kunt u uw synthese milieu of uw synthese beperkingen, zodat meer efficiënt te beantwoorden aan de reële wereld.Of verander je ontwerp-code of uw ontwerp architectuur.niets anders.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back