over het circuit hiërarchische optimalisatie

Z

zoujunjx

Guest
Ik heb wat suggestins voor het circuit hiërarchische optimalisatie. die heeft al een aantal ideeën? Bedankt!

Hoi, ypu doen Wat bedoel circuit herarchical optimalisatie. Kunt u specifieker zijn? dora

Ik ben ook niet erg duidelijk over circuit herarchical optimalisatie: maar ik denk dat het over het systeem setup op verschillende niveau. bijvoorbeeld ideaal model niveau, systeem-niveau, circuit-niveau, transistor-niveau.

Systemen en methoden van de hiërarchische circuit partitionering zijn voorzien. Meer specifiek heeft de uitvinding maakt gebruik van een glijdend venster dat wordt verplaatst over gedeelten van een hiërarchische structuur die een programmeerbare logische apparaat. Het venster bevat een aantal, maar niet alle containers van de hiërarchische structuur, zodat de logica cellen kunnen worden verdeeld binnen het raam. Nadat de logische cellen zijn verdeeld in het venster, wordt het venster verplaatst naar een andere locatie van de hiërarchische structuur. Door gebruik te maken van een schuifraam, de uitvinding is in staat om recursief Partition Logic cellen in delen van de hiërarchische structuur die de algehele efficiëntie van het partitioneren toeneemt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back