Over geometrisch programmeren

L

lxb97409

Guest
Hallo, iedereen:
Ik ben nu het ontwerpen van een aanvullende corss gekoppelde LC oscillator en ik wil optimaliseren met behulp van de geometrische programming.But Ik weet niets over de geometrische programming.So kan iemand mij wat advies over het of kan u mij wat papier over?
Bedankt!

lxb97409

Ik ken geen papier over de toepassing van geometrische programmering LC oscillatoren.Maar als je wilt weten hoe geometrische programmering kan worden gebruikt kunt u gaan naar:

hxxp: / / www.barcelonadesign.com / technologie / papers.asp

je te registreren, maar ze hebben een aantal kranten over deze zaak.

Hope this helps

Ik heb dit bestand gedownload van SMirC maar ik kan niet vinden dat in de website nu, lijkt het ze hebben verwijderd na de download links updates Web-pagina!

U moet enige informatie over LTV formules fase ruis.

BEST!Het is beschikbaar op het internet ... veel Google hits ...Titel: "ontwerp en de optimalisatie van LC oscillatoren"http://www.sigda.org/Archives/ProceedingArchives/Iccad/Iccad99/papers/1999/iccad99/pdffiles/01d_3.pdfAttachment verwijderd door Davorinen voeg booktitle volgende keer!

Ja, Barcelona ontwerp zijn een goede bron van GP.
U kunt ook zoeken op Stanford University EE site, en kijk omhoog Mar Henderson en Stephen Boyd.

maxwellequ wrote:

Ik ken geen papier over de toepassing van geometrische programmering LC oscillatoren.
Maar als je wilt weten hoe geometrische programmering kan worden gebruikt kunt u gaan naar:hxxp: / / www.barcelonadesign.com / technologie / papers.aspje te registreren, maar ze hebben een aantal kranten over deze zaak.Hope this helps

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back