over FPGA stroom vragen

K

kous

Guest
Wie kan antwoord geven op de vragen?
1.FPGA stroom, van ISE tot ModelSim, dan Synplify Pro.
2.de interface tussen ISE en ModelSim, Synplify Pro.
3.Simutating FPGA moet gebruik maken van ModelSim XE versie?
bedankt!

ISE moeten alleen worden gebruikt voor PAR - alle andere maatregelen, zoals het invoeren van design, functioneel en post-PAR simulatie, synthese kan gedaan worden met andere tools.Meestal zijn deze instrumenten hebben een derde partij een interface aan elkaar.Ik zou aanraden om te beginnen met ActiveHDL.Het is zeer vriendelijk voor beginners, heeft een zeer mooie simulator en heeft een derde partij interface voor de meeste tools.

Hi kous,
FPGA stroming:
Design Entry -> Synthese -> Vertalen -> Map -> P & R -> Apparaatbeheer Fuse

Parallel u zal doen ur testen met behulp van simulatie-instrumenten.(voor gedragsverandering ontwerp en definitief ontwerp routed)

Design toegang: u kunt gebruik maken van HDL, het IP-cores, Schema's, enz. ..
Synthese en uitvoering: u kunt kiezen voor ISE of synplify etc
.

Zodra u klaar bent met het ontwerp ur binnenkomst, dan kunt u ur ontwerp te simuleren met behulp van ModelSim.indien ur gedrag juist is, ga dan voor de synthese en de routing.tool from xilinx.

Na de vlucht kunt u weer de simulatie te doen voor timing controles kan u hier gebruik maken van de timing Analyzer
tool van Xilinx.Als u nog niet hadden bereikt ur beperkingen, ga dan bck te ontwerpen binnenkomst fase ur en doe de wijzigingen.eindelijk een keer al je beperkingen r voldaan, dan kunt u zekering ur FPGA

In de eerste plaats, dank u, die antwoord op mijn vragen!

als ik gebruik hebben gemaakt van de primitieve van FPGA-apparaat, dont ik weet hoe ik naar de bibliotheek toe te voegen aan de modelsim en Synplify pro!

Voor modelsim, als je Xilinx gebruikt, dan zul je aan de unisims van de Xilinx / VHDL / src map samen te stellen in uw werk bibliotheek, zeg dan gebruik maken van bibliotheken unims in uw code natuurlijk met het pad naar de bestanden bijgewerkt in het midelsim.ini bestand .

hoop dat dit helpt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back