Over filters

M

Maya

Guest
Hoi, ik heb een vraag, ik moet een tweede orde filter voor frequenties van 0,1 Hz, maar ik weet niet welke kiezen of een analoge of digitale, wat u aan mij, ook ik nodig voor het filteren van de ruis signaal van 60Hz.

Thanxx

Electronic Arts kontynuuje swoją akcję "Specjalny Prezent" w ramach której cyklicznie dostajemy darmowe gry. Jedynym wymogiem jest posiadanie konta w serwisie Origin, które założyć możemy za darmo. Do tej pory otrzymaliśmy już Dead Space, Battlefield 3 oraz Plants vs Zombies, a teraz możemy zgarnąć grę Peggle. Jest to prosta gra logiczna w której w...

Read more...

Meestal voor deze lage frequenties een geschakelde condensator type wordt gebruikt.Linear Technology IC onderneming maakt ze en heeft een gratis ontwerp programma op hun website.

Het probleem met geschakelde condensator filters is dat ze genereren output geluid van het schakelen.Als u een lage output geluid moet u ons een analoog actief filter of een DSP met 16 -bits ADC input en output DAC.

U kunt ook gebruik maken van het geschakelde condensator filter gevolgd door een actieve filter met een bredere bandbreedte te verwijderen merendeel van de output lawaai.De reden voor een bredere bandbreedte is economisch.De omvang en de kosten van condensatoren voor uw 0,1 Hz bandbreedte zou enorm zijn.

Ik zou gebruik digitale filtering via programmering, zoals montage / C codering op een microcontroller, of een pc als je die gebruikt om gegevens te verwerken.In ieder geval moet je een analoog filter in de data-acquisitie-kanaal te snijden op de hoge frequenties.Het kan worden bij 40 Hz.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back