Over diversiteit order

S

sotiiis

Guest
Kan iemand mij voorzien van een voorbeeld van het bereiken van volledige diversiteit in de vergelijking van een ander zorgt voor een lagere diversiteit order, die voor de ETC-2 Tx Rx en 1 antenass?

[Quote = sotiiis] Kan iemand mij voorzien van een voorbeeld van het bereiken van volledige diversiteit in de vergelijking van een ander zorgt voor een lagere diversiteit order, die voor de ETC-2 Tx Rx en 1 antenass? [/Quote] Als je twee antennes zenden, en een antenne te ontvangen , en de zend-antennes voldoende worden gescheiden in de ruimte zodanig dat de vervagende kenmerken over de twee takken onafhankelijk zijn, dan is de diversiteit order is twee. Aan de andere kant, een systeem met een zend-en een enkele antenne te ontvangen is een diversiteit orde van 1, dat wil zeggen: geen diversiteit.

Hallo jullie, Ik heb een probleem in verscheidenheid, zodat ik niet kon begrijpen, en ik heb je helpt. Als ik een paper over relais selectie te lezen, auteurs van die papieren bleek dat BER van een specifieke regeling is

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back