Over DFT SCHULD DEKKING

H

HolySaint

Guest
hier is het een deel van de dekking logBegin deterministische ATPG: # uncollapsed_faults = 1555224, abort_limit = 10 ...

).Waarschuwing: Chain testpatroon mislukt bewering controleren (ID = 481).

(M430)0 64892 1485633 1232/2286/1052450 10,92% 531,27Waarschuwing: 1036714 fouten afgebroken tijdens stelling preventie.
(M139)Hoe los ik de stelling?
Hoe vind ik het ID = 481 poort?

Hoi,

Personnally, zou ik je een standaard "scan-achtige" simulatie om klokken te controleren, reset en scan ketens integriteit.Ik ben ervan overtuigd dat je een X-waarde zal zien op een aantal scannen pad.

HolySaint wrote:

hier is het een deel van de dekking logBegin deterministische ATPG: # uncollapsed_faults = 1555224, abort_limit = 10 ...).

Waarschuwing: Chain testpatroon mislukt bewering controleren (ID = 481).(M430)
0 64892 1485633 1232/2286/1052450 10,92% 531,27
Waarschuwing: 1036714 fouten afgebroken tijdens stelling preventie.(M139)Hoe los ik de stelling?

Hoe vind ik het ID = 481 poort?

Hi ...,

je twee vragen.

1.Hoe los ik de stelling?

Tijdens de proef logica inbrengen moet u zelf zorgen voor de beweringen.Controleer of de drie-state bussen, bidi bussen, bus-houders in het ontwerp.indien herinneringen aanwezig zijn, controleert u het geheugen outpt staat.
Of u kan negeren het genereren van de patronen als het niet de dekking effect.Maar het is altijd beter te repareren.

2.Hoe vind ik het ID = 481 poort?
Het is puur instrument afhankelijk.Volg de tool gerelateerde commando om terug te traceren van de mislukte het hek.Door de manier, waarop gereedschap ru gebruiken?Toegevoegd na 9 minuten:Hi ...,

je twee vragen.

1.Hoe los ik de stelling?

Tijdens de proef logica inbrengen moet u zelf zorgen voor de beweringen.Controleer of de drie-state bussen, bidi bussen, bus-houders in het ontwerp.indien herinneringen aanwezig zijn, controleert u het geheugen outpt staat.
Of u kan negeren het genereren van de patronen als het niet de dekking effect.Maar het is altijd beter te repareren.

2.Hoe vind ik het ID = 481 poort?
Het is puur instrument afhankelijk.Volg de tool gerelateerde commando om terug te traceren van de mislukte het hek.Door de manier, waarop gereedschap ru gebruiken?

Ik gebruik de DFTC te ingevoegd netlist genereren, maar de estimate_test_coverage is de commond in TMAX
toen ik de geplaatste netlist scan in TMAX, heeft het fout als dit:

Quote:

Fout: Memory (deinter_ram / mem) heeft geen poorten te schrijven en geen init bestand.
(B24-1)

Oke

1.Zorg ervoor dat ur met een zwarte box'ed geheugen model met tri-verklaard uitgang.(verilog sim_lib / rom.v), zoals hieronder vermeld.

2.Geef een geheugen initialisatie bestand samen met het geheugen model.

3.Als u wilt kunt u de opmerking van de volgende

initiële
$ readmemb ( "rom_verilog.rcf", mem);

en ga verder.Anyway ur niet het genereren van het geheugen test patronen rechts.

////////////////////////////////////////////////// /////
module MY_ROM (oe, addr, data_out);
input oe; / / output controle
input [3:0] addr; / / 16 woorden
output [7:0] data_out; / / 8 bits per woord
reg [7:0] data_out; / / output bedrijfsregister
reg [7:0] geheugen [0:15]; / / geheugen opslag
altijd @ (OE of addr)
if (! OE) data_out = geheugen [addr];
anders data_out = 8'bZZZZZZZZ;
eerste $ readmemh ( "rom_image.dat", geheugen);
endmodule
//////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////
en uw initialisatie bestand ziet er als hieronder.

0000000000000001
0000000000000010
0000000000000100
..
..
..
/////////////////////////////////////////////

Ik denk (niet zeker), kunt u het genereren van de SCAN testpatronen zonder rom initialisatie bestand.We hebben gegenereerd de SCAN testpatronen zonder geheugen initialisatie bestand met herinneringen die Black-Boxed zoals hierboven gecodeerd.

Zorg.En ik denk dat het werkt voor u.in uw geval TMAX verwacht het geheugen initialisatie bestand

hey u doen werk waarop gereedschap
Eigenlijk heb ik hulp nodig voor Cadence Encounter Test architect gereedschap
kunt u verlenen de benodigde materialen plzzzzzzzzzzzzz

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back