over de Simulink simulatie van pipelining ADC

L

lhlbluesky

Guest
Ik heb een pijpleiding ontworpen ADC (10bits 1.5bit per fase) in Simulink,
maar er zijn veel problemen:
het ideale gedrag is doorgaans goed, maar toen ik lawaai te nemen (kT / c) en breng de functie, p1
is the dominant pole) into account, it doesn't work well.

(De winst van MDAC 2p1 / s p1,
P1
is de dominante pool) rekening wordt gehouden, is het niet goed werken.
de eerste plaats de waarde van Nrecord is heel vreemd, fs = 1000, simuation tijd = 16.383, maar de
Nrecord fours keer groter is de gewenste waarde van de 16.384 (ongeveer 71.003), naast, toen ik de p1 te verminderen tot 1 / 9 van de waarde van zijn oorsprong, het werkt ok.maar de werkelijke punten Nrecord toenemen met de incraese van P1.
Ik ben erg verward over dit, help me.Trouwens, de golfvorm vóór de overdracht functie 2p1 / s p1
,then the same as above.why?how to solve the problem?thanks.

is in principe het recht (mijn input golf sinus is, is het bereik -2 ~ 2), het beginpunt is -2, maar na de overdracht van de functie, de golf wordt een beetje anders, het beginpunt wordt 0, en valt om -2 sterk,
dan is het hetzelfde als above.why? hoe het probleem op te lossen? bedankt.

en de overdracht karakteristiek van de gehele ADC is niet erg ideaal, er zijn veel glitches, niet erg glad, waarom dan?

Please help me, ik ben echt verward, alstublieft.

nogmaals bedankt

Hoi,
Stel uw vraag kort en duidelijk.
Als u effecten wilt overwegen niet-ideale, probeer het invoeren van de factoren een voor een, niet allemaal tegelijk.Dit helpt u om het probleem beter.
Hoe vind je dat de KT / C ruis in het systeem?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back