over de lus compensatie in DC-DC converter

H

huangjw

Guest
hi,
Ik enconter volgende probleem als ik gesimuleerde een DC-DC converter buck.
1.toen ik last van de verandering, de stabiliteit situatie veranderde.Kunt u mij vertellen de relatie tussen belasting en stabiliteit?
2.Ook ingangsspanning
3.De output van de fout versterker verandert met de verandering van de lading en ingangsspanning, is dit normaal?
4.Hoe compensatie van de lus?

Maakt u gebruik van voltage-modus of de huidige controle-mode?

1.toen ik last van de verandering, de stabiliteit situatie veranderde.Kunt u mij vertellen de relatie tussen belasting en stabiliteit?
2.Ook ingangsspanning
De nullen en polen van de lus zal veranderen met de lading.en de duty cycle zal veranderen met uw ingangsspanning, dus de transfer functie zal ook veranderen.De "fundamentals van vermogenselektronica" over praten in de details.

3.De output van de fout versterker verandert met de verandering van de lading en ingangsspanning, is dit normaal?
De output van de fout versterker bepaald de duty cycle.Dus het verandert met de uitgang van de huidige en de ingangsspanning.

4.Hoe compensatie van de lus?
Ten eerste moet u op grond van de overdracht functie van de niet-gecompenseerde lus door middel van kleine model-signaal om over te schakelen vervangen.en vervolgens met behulp compensator om ervoor te zorgen u genoeg fase marge en bandbreedte.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back