over de groep vertraging

Z

zkmicrowave

Guest
Vandaag, test ik de TU Delft door het netwerk van Agilent 8347ET
, maar de vertraging is de negatieve,
Wie kan dit uitleggen voor mij? Thanks
De TU Delft bestaat uit LNA downmixer Uppermxier, de frequentie van zowel de mixer
is gelijk.

De vertraging wordt berekend door deze types van test-apparatuur door het meten van de fase op twee frequenties dicht en doen advertentie (theta) / d (frequentie) berekening.Je moet ervoor zorgen dat de delta frequentie stap is klein, zodat je niet meer dan 360 graden van de TU Delft faseverschuiving tussen hen.Er moet een instelling op het instrument om de delta frequentie stap veranderen.

Hmmmm.Dit is belangrijk.Sla dat ontwerp!Build ongeveer 10 versterkers fasen in serie met dat ontwerp, pas een RF-feed van de beurs ticker door en als je een aandeel omhoog gaan, koopt 1000 aandelen meteen!

De groep vertraging wordt berekend (niet rechtstreeks waargenomen).
GD = Δφ / ΔFreq.

Wat gebeurt er als je een "omgekeerde band" conversie uit te voeren?(Like LSB down-conversie).De Δφ verandering zingen en VNA een negatieve waarde.

I i goed begrijp uw specifieke geval peform u 2 conversie te bereiken, op de OUT, dezelfde freq bij de IN.Maar heeft de conversies zijn SSB of DSB?En meer, als zijn DSB bent u er zeker van dat LSB vs USB-niveau zijn precies in evenwicht?

hi, de mixers zijn beide SSB. Ik denk dat de fase van de twee lO equate.So de vertraging niet negatief kan uitvallen.

Hi guys ..Ik ben vrij nieuw in dit topic ..maar ik ben echt benieuwd .. kan iemand mij de definitie (of "pdf" stuff) over GROUP DELAY en de metingen?

Thanks in advance ..I really need it.

Lupin

Er zijn twee vertragingen, groep en fase.

Groep is de snelheid die een gemoduleerde golfvorm beweegt door een systeem of transmissie lijn of ruimte.

Fase is de snelheid die een constante fase punt beweegt door het bovenstaande.

Fase kan worden sneller of langzamer dan de snelheid van het licht, omdat het een kunstmatig iets.

Groep heeft gelijk aan of langzamer dan het licht, omdat het een fysiek ding (overdracht van informatie.)

Een manier om na te denken over dit is een schaar.Wanneer de twee bladen aanpak elkaar, het punt dat partities ruimte tussen de bladen niet raken en de bladen raken bewegen veel sneller dan de bladen naderen elkaar.

Een ander voorbeeld is een plek op een muur gemaakt door een laser pointer.Als je pols snel genoeg is, kan ter plaatse sneller gaan dan de snelheid van het licht, maar de fotonen naar de muur nog altijd de snelheid van het licht.

indien de vertraging lijn vertraging te snel wat kon ik doen, als ik de tijd beneden laten?

Er is een goede uitleg in de DN0004.pdf

http://www.radiolab.com.au/toc.htm

Geachte Flatulent,

Ik ben het niet met de "Groep is gelijk aan of langzamer dan het licht, omdat het een fysiek ding (overdracht van informatie.)"

In feite, in het algemeen dat niet waar is.Ik kopieerde de pagina 333 en 334 uit Stratton, Electromagnetic Theory, McGraw-Hill, te verklaren.

Groeten.Als de spreiding van het medium en normaal is matig, een puls of golfpakket kan grote afstanden reizen zonder noemenswaardig diffusie; omdat de benodigde energie wordt geacht te zijn gelokaliseerd op het gebied bezet door het veld, is het duidelijk dat de snelheid van de energie-vermeerdering moet ten minste de groep ongeveer gelijke snelheid.In een normaal dispersieve medium een stijging van de resultaten golflengte in een toename van fase snelheid en daarmee de snelheid van de groep onder deze omstandigheden is altijd kleiner dan de fase snelheid.Als daarentegen de spreiding is een anomalie - zoals in het geval bij de uitvoering van de media - de afgeleide dv / d lambda
negatief is en de groep snelheid groter is dan de fase snelheid.Er is inderdaad geen gebrek aan voorbeelden om aan te tonen dat de groep snelheid van het licht snelheid, ca. overschrijdt
Omdat op een bepaald moment was het algemeen wordt aangenomen dat de groep snelheid noodzakelijkerwijs gelijk aan de snelheid van de energie-vermeerdering, voorbeelden van deze soort werden voorgesteld in de eerste jaren na de publicatie van Einstein van de speciale relativiteitstheorie, zoals bepaalde tegenstrijdigheden aan het postulaat dat er een signaal kan nooit worden overgedragen met een snelheid groter dan c.Het bezwaar werd beantwoord en het hele probleem verduidelijkt in 1914 door een mooi onderzoek door Sommerfeld en Brillouin, die nog kunnen worden gelezen met winst.

Sommerfeld, Ann.Physik, 44, 177-202, 1914.
Brillouin, ibid, 203-240.winderig wrote:

Er zijn twee vertragingen, groep en fase.Groep is de snelheid die een gemoduleerde golfvorm beweegt door een systeem of transmissie lijn of ruimte.Fase is de snelheid die een constante fase punt beweegt door het bovenstaande.Fase kan worden sneller of langzamer dan de snelheid van het licht, omdat het een kunstmatig iets.Groep heeft gelijk aan of langzamer dan het licht, omdat het een fysiek ding (overdracht van informatie.)Een manier om na te denken over dit is een schaar.
Wanneer de twee bladen aanpak elkaar, het punt dat partities ruimte tussen de bladen niet raken en de bladen raken bewegen veel sneller dan de bladen naderen elkaar.Een ander voorbeeld is een plek op een muur gemaakt door een laser pointer.
Als je pols snel genoeg is, kan ter plaatse sneller gaan dan de snelheid van het licht, maar de fotonen naar de muur nog altijd de snelheid van het licht.

Beste vrienden,

slechts een vraag: de groep vertraging concept kan worden beschouwd als gelijk aan het signaal doorvoer tijd, niet kan het zijn?Zo neen, wat is het verschil?

Groeten,
Lupin

Im sorry, kreeg ik versuft in de wiskunde, isnt groep vertraging de vertraging van het signaal componenten van de signalen frequencey spectrum.sommige hebben geen vertraging anderen zijn gesleurd en lag achter een signaal via het systeem?In een mathamatical zin kan je een grotere snelheid door het systeem
vervolgens ingevoerd, denk ik dat dit mogelijk is, indien een spoel leidt door 90deg.

Maar in een fysieke zin is dit mogelijk?

Lupin schreef:

Beste vrienden,slechts een vraag: de groep vertraging concept kan worden beschouwd als gelijk aan het signaal doorvoer tijd, niet kan het zijn?
Zo neen, wat is het verschil?Groeten,

Lupin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back